29 בנובמבר, 2019

זוכר את נובמבר

הסיילים הכי אמריקה שלנו נחתו במרקט לוויקאנד שמתחיל הבוקר מבלאק פריידיי ולא מסתיים עד שסייבר מאנדיי יתקפל. בואו לחגיגת ביזה, הסרת מחסומים ומילוי עגלות כמו שרק בסוף נובמבר אפשר

הלו, אתם שם, כן כן אתם, הטיפוסים שקונים רק בסוף-סופי-העונה (את מה שנשאר מהקודמת)/ שעשו מנוי לעיתוני-קופונים / ששואלים גם בפיצוציה אם יש להם כרטיס מועדון  – קחו צעד קדימה, הרימו ראש וחיזרו אחרינו בקול רם: "הלו, היום זה היום שלנו!". כי מלך מלכי כל הסיילים – וגם בנו הקפריזיונר – הדוד והבן דוד מאמריקה שהכי חיכיתם להם, נחתו בחצות הלילה בנתב"ג עם מכולה של מבצעים והנחות באווירת חו"ל, ביזה ושוד לאור היום – ופיזרו אותה אול אובר דה מרקט פלייס. וולקאם בלאק פריידי, נייס טו הב יו עד סייבר מאנדיי!
 
אז לא נעכב אתכם פה יותר מדי, בכל זאת – בדיוק בשביל הבוקר הזה שמתם את הילדים במסגרות עוד לפני השומר, דחיתם את הניקיונות לשלישי, הזמנתם טייקאווי לכל הסופ"ש ושימנתם את העכבר לגלילה איכותית בין אלפי המבצעים שמחכים לכם. והיי, לא רק לכם, אנחנו כבר על אספרסו שלישי מהבוקר, נוברים עמוק בעמוד 20 בקטגוריית "סניקרס לילדות שאם זה לא סוליית צ'אנקי-צ'אנק-צ'אנק – זה נחשב נעלי בלט"; במקביל לעוד 12 חלונות פתוחים על כל דבר שאנחנו לא סגורים עליו: פאוץ' הולך עם סווטשירט קרופ-טופ? עגילי ג'יפסי וצמידי עין לקרסול, זה עוד קורה? כמה מגבות ידיים אורחים באמת צריכים? אבן-פיצה לתנור נכנסת בטוסטר-אובן? ועוד סוגיות שאנחנו חייבים לפתור עד סוף הסייל. ואם אין לכם פנאי לעזור, המעט שאתם יכולים לעשות זה לפחות לשתף אם מצאתם קוד קופון סודי על מקרמה לקיר או להיכנס איתנו ב"אות מבטון, השלישית חצי מחיר". תהיו בני אדם.
 
אז קדימה, לכו לנעוץ משהו יפה בהנחה פסיכוטית מכל רחבי המרקט – ספרים, נעליים, תכשיטים, עניינים לילדים, שדרוגי בית, קולקציות נחשקות, תיקים, אמנות טובה ווכל דבר שחיכה בדיוק לקיו הזה. אה, ואם במקרה אתם חדשים בביזנס ולא יודעים מאיפה להתחיל – הציצו באוסף בחירות העורכת שלנו מהסייל, שליקטה הפעם רק פריטים שחורים משחור – אבל במחירים שעושים ורוד בעיניים. לט דה לוּט ביגין!

מבצעי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי במרמלדה מרקט – עד 70% הנחה על מאות אלפי פריטים המשתתפים במבצע (בתוף עד 2.12)
להצצה בבחירות העורכת מהסייל – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה