06 בנובמבר, 2019

זה הזמן לבזוז

יומיים של חגיגת SHOPPING IL נפתחו במרקט, עם הנחות מסחררות על כל מה שחשקתם, מכל מדף אפשרי. שחררו רסן ועגלה ותנו למאוויים שלכם להתרוצץ חופשי עד מחר (בחצות!)

הלו, וואן-טו, וואן-טו, המגה-פון עובד? האחרונים בסוף שומעים אותנו? יופי, כי נגיד את זה רק פעם אחת ואז נפתח את הדלתות: חגיגת SHOPPING IL נחתה במרקט, ליומיים של הנחות מקומיות מסעירות ומסחררות. לט דה ורטיגו ביגין!

ולמי שבכל זאת צריך פה הזמנה אישית, נזכיר רק כי מדובר בסייל מסורתי לאומי ומלהיב, שפותח את חודש הקניות הגדול ברחבי הגלובוס, עם 48 שעות של מבצעים מרחיקי לכת ברשת הישראלית בכלל, ובמרמלדה מרקט בפרט. זה בדיוק הגונג שחיכיתם לו כדי  לשחרר את כל המאוויים, למחוק מתנות מהליסט הבלתי נגמר, לחגוג את החזרה לשגרה בגדול ולהתחיל להעמיס בלי רגשות אשם ומכל הבא ליד. כי במרקט, כמו במרקט, יש הכל מהכל: ספרי רבי מכר, סניקרס רותחות, קולקציות סתיו חדשות, סבונים טבעיים, גאדג'טים למטבח, אמנות פורצת דרך, כלי קרמיקה בעבודת יד, תיקים עדכניים, תכשיטים נוצצים, סדנאות לשעות הפנאי, משחקים מעולים, ציוד לטיולים, והמון נחשושים לגידול ילדים שמחים. וזה רק על קצה המדף, כן?

בשורה התחתונה – בין אם אתם באובסס קשה על איזה פאוץ' שעד עכשיו התקמצנתם עליו, או שבדיוק בא לכם להיכנס לקטע של טבעת על כל אצבע, אולי גרפתם לעגלה מנורת וינטג' וחיכיתם שהמחיר ירד? ראיתם על מישהו אדידס שאתם חייבים לנעוץ? – לא משנה מה, עד מחר בחצות כל זה, ועוד – מחכה לכם בהנחות שמורידות עד 70% מרגשות האשם, לפחות. הנה למשל כל מה שאנחנו זוממים עליו, באוסף מגרה אחד (דיר בלאק ברוריה, אנחנו ראינו קודם!).

פנו לעצמכם את הלו"ז, דחו ישיבות וועד, בקשו מסבתא לאסוף אותם היום (ולקלח). הביזה הגדולה מתחילה מעכ-שיו!

 

סייל SHOPPING IL – עד 70% הנחה על מאות אלפי פריטים (בתוקף עד מחר, חמישי 7.11.19, 23:59)
להצצה באוסף בחירות העורכת מהסייל – בואו הנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה