09 באפריל, 2019

והמתנה המנצחת היא

הלו, גם לנו יש מערכת בחירות להתמודד איתה: הצביעו למועמד המועדף והמתנה המנצחת שלכם לפסח. כי בין מצע למצה, עדיף כבר לבחור מצעים. מינה, תעזרי פה

אז איפה תפסנו אתכם? בתור לקלפי? בתור לקניון, קומה 3-? בתור לשמשיה פנויה בכנרת? אולי בתור לביקורת דרכונים, ממזרים חכמים שכמוכם? לא פשוט לבחור איפה לחכות ולהעביר את יום השבתון ההמוני שנפל עלינו, מייצר התורים הלאומי. ובכן, בזמן שאתם ממתינים, הרשו לנו להציע לכם מערכת בחירות קטנה משלנו – כמו כל גוף תוכן מנג'ס שמכבד את עצמו בישראל 2019 – ולהציג בפניכם רשימת מועמדים למתנות חג אפשריות. הצביעו בזמנכם הפנוי (המת) ועזרו לנו לבחור אחת מנצחת, או המרו איתנו מי תרכיב עם מי ממשלה מאוחדת שאפשר להגיש בקואליציה יפה למארחים. אוף, דמוקרטיה זה לא לכולם:
 
#1 המועמדות – הגדת "אסופה", והגדת "הסדר שלנו" (בתמונה למעלה)
המפלגה – הרשימה העצמאית "המגדלור"
המצע – בפעם ה-6, פנתה חנות העיצוב היפואית "אסופה" למיטב האמנים המקומיים, שיאיירו ויעצבו טקסט נבחר מההגדה המקורית, על פי פרשנות ודמיונם החופשי. והתוצאה – מרהיבה ומפתיעה כשבכל דפדוף וכפולה מתגלה עולם בסגנון שונה, מבט חדש על הכתובים והצצה ישירה לכישרונם של מעצבים צעירים לצד ותיקים. השנה, תוכלו אפילו להתלבט בצבע הכריכה – ורוד או כחול, הכי בחירות. בקיצור, לא תרגישו איך הזמן טס עד המרק. לצידה, מריצים פה מועמד צעיר בשם "הסדר שלנו": הגדה שהפיקה משפחת שפירא מתל אביב, וכולה – מהכריכה ועד ה"הללויה" – אוירה על ידי יואב בנם הבכור, כשהיה בן ה-6. לפני שנתיים, וכיוון שלא היו מספיק הגדות לאירוח בבית, הציעה האם רוני ליואב חובב הציור שיכין משהו קצר לעריכת סדר סמלי. כשהזמן דחק, הוחלט להרחיב את הרעיון ולאייר לחג הבא הגדה מלאה. במשך 5 חודשים ובהנחיית דנה שורץ, מעצבת תעשייתית שהופקדה על ההפקה הגרפית, צייר יואב וצבע בשקדנות מרשימה את כל פרטי ההגדה, בשילוב טקסטים מהגדות שונות, אגדות, שירונים, ומקורות – והכל שובץ יחד להגדה חדשנית וחווייתית, שמשמשת את המשפחה מאז, ומעתה – גם אתכם. כי כמה עוד אפשר עם הגדת הפלסטלינה, תכל'ס.

#2

armadilo
המועמדות – צלחות פסח מקוריות וחוויתיות
המפלגה – "ארמדילו יודאיקה עכשווית", הקו המסורתי בהנהגת ענת שטיין והדס קרוק
המצע – ענת והדס יודעות לקחת כל כלי ומסורת בלוח היהודי-עברי ולהעניק להם פרשנות מודרנית, עכשווית ומקורית. לפסח הקרוב, מעבר לכיסויי מצה בצביעת שיבורי או מגש מצות מוטה, מצאנו אצלן 2 צלחות סדר פסח חוויתיות וכיפיות במיוחד: אחת מעץ בצורת לב גדול המחולקת לתאים נשלפים, בהשראת חידת טנגרם, שתוכלו להעביר בין המסובין ואז לפענח יחד כיצד לחבר חזרה (על המגש המשמש גם ככלי למצות). השניה – תופים בבקשה – בצורת תוף מרים. הופה! בין שכבות של פרספקס שקוף נוספו מצלתיים שהופכים את הצלחת כולה לתוף מרים גדול, שלגמרי מרים למרים – אחות משה ואהרון, ומי שהנהיגה איתם את יציאת מצרים. כך שבכל פעם שתיישרו מרור – תשמעו צליל עדין לזכר ההיא-סטוריה האמיתית.

#3

muli
המועמדת – קולקציית קיץ יוניסקסית זוהרת
המפלגה – MULI 1969, קול הצעירים, בראשות האווז מולי וברוטציה עם לידור ברלינסקי
המצע – לידור ממשיכה להריץ את המועמד האהוב עליה, האווז מולי המאויר, תחת הסיסמא הכי מאחדת גושים: BE NICE. העונה תוכלו למצוא את הסלוגן על צווארוני גולף בחולצות קצרות ניאוניות, או על מכנסי טרנינג מגניבים, טייץ קצרים ועוד. יש גם ליין ספורטיבי חדש ומשגע שמטיף לאהבה בעזרת מכנסונים או חולצות טי קשירה עדכניות; חולצות יוניסקס בצבעי גלישה זוהרים או חולצה מכופתרת בהדפס שמיים אופטימיים, עם מולי קטן ליד הלב. מה צריך מעבר?

#4

clay1
המועמדים – עציצי "ביצה" וסרוויס שחור-לבן
המפלגה – CLAY בהנהגת דנה לוי
המצע – החג הזה כולו ביצה, ולא סתם: עציץ "ביצה" יפהפה, עם שבר בפתחו שמעצבת ואופה ויוצרת דנה לוי. ולכל גודל ביצה – תמצאו אינסוף שימושים: עציץ נהדר, כלי להגשת תבלינים, לאחסון תכשיטים, עודף וטיפ לשליחים, פמוטים, מערום מטענים. העיקר שיהיו לכם תריסר. אבל זה לא הכל: יש כאן גם סרוויסים שלמים של צלחות, קערות, מגשים וכוסות, שהיא צובעת בשחור-לבן, לעיתים עם תוספת קטנה של עץ או קו נוף, ותמיד בשיא האלגנס.

#5

akap
המועמדים – תיקי Kånken החדשים
המפלגה – עם הניחוח הכי אירופאי – AKA
המצע – לאחר שהפכו תרמילי הגב "עם השועל" לתופעה בינלאומית, והוכרזו ב-2018 על ידי ממשלת שבדיה כפריט אמנות לאומי – החליטו קברניטי המותג להציע לאוהבי "קנקן" לתעד את הפרשנות שלהם לתיק הקלאסי ברשתות החברתיות. התוצאות הובילו לחיבור עם שני אמנים שבדיים – מעצב הרהיטים והמעצב הגרפי אריק אולובסון והמאיירת ססיליה הייקה, שתיקי החברה הם חלק מנוף ילדותם. תחת השם Kånken Art השיקו העונה 2 תיקי קומופלאז' יפהפיים שיצר אריק, בשילובי צבעים עזים ובהשראת טיולים משפחתיים בטבע בצעירותו; ועוד 2 דגמים שאיירה ססיליה – שעבודותיה מתייחסות תמיד לטבע ולחיות – בהם מסתתרים שועלי שלג לבנים וחמודים. אגב, וכחלק ממאמצי חברת האם, FjallRaven, שועל שלג בשבדית, להצלת החיה הנכחדת והמופלאה הזו – אחוזים ממכירת התיקים החדשים ייתרמו לפרויקטים סביבתיים שהגולשים בוחרים באתר. בחירה קלה.

#6

nav1
המועמד – כרטיס ברכה / גלויה מקורית
המפלגה – NAV בראשות דניאל ברון
המצע – כל מוצר נייר מקסים שדניאל, בוגרת שנקר, מאיירת ומעצבת, כולל תמיד את המנהיג המועדף עליה – נב, הארנבון החמוד שלה – שמככב על מחברות, פנקסים, לוחות תכנון שבועיים לשולחן העבודה ועוד מתנות נייר פיוטיות. אבל אנחנו פה הפעם בשביל כרטיסי הברכה או הגלויות היפות, שהופכות גם מתנה ממוחזרת מראש השנה – לדבר הכי מרגש שהענקתם. יש עם פרח בודד, עלה נוצתי, קומפוזיציה בוטנית, משבצות, עיגולים, רישומים ידניים, פטרנים וכמובן – המון ארנבונים, שאפשר למסגר או למגנט למקרר. שימו "נב" בקלפי, לחג מלבלב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה