08 במאי, 2016

והכל מתוצרת הארץ

סייל "תוצרת הארץ" נפתח עם הנחות על אלפי פריטים בעיצוב מקורי ומקומי, פלוס סרטון שמסביר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים להתלבש כמו ישראלים. כמעט עצמאות שמח

כמעט מזל טוב ישראל וכמעט יום הולדת 68 שמח (לא היינו נותנים לך שעה מעל 65)! תקשיבי, לא רוצה לעשות לך התקפת לב, אז תדעי שהזמנו שולחן לחמישי בבוקר בפארק הירקון, סימסנו לחברים, קנינו אפרופו שאת אוהבת, אבל לא תאמיני מה עוד הכנו לך השנה. פייר? השקענו:

1. סייל שכל כולו מוקדש לך ולמוצרים מתוצרת הארץ, נפתח הבוקר (ויימשך עד שלישי בלילה בלבד) שצובע את כל מדפי המרקט בכחול לבן! בואי לשוטט בסייל שמצדיע לכל המוכשרים והמוכשרות שגרים, יוצרים ומוכרים כאן. אלו שבעשר אצבעות אולי לא ייבשו ביצות וסללו אוטוסטרדות – אבל מקיימים ציונות לא פחות חשובה ועכשווית. לכבוד כל אלו – קחו לכם לפחות 10% הנחה (ויש גם הרבה יותר!) והתכבדו בחופן מוצרים ממיטב התוצרת המקומית: כמו למשל שרשרת "שמש" מגניבה שיוצרת נטעלי שני, או כרטיס ברכה מקסים עם צילום שמיימי של הצלמת אורה גזית, או זוג כריות מפשתן בהדפס כחול על לבן שמעצבת בשתי ידיים איילת יונטף. ומה עם איזה בגד ים לוהט שתופרת ממש כאן מתחת לאף אורלי שפירא? וקלטתם כמה יפה חצאית הכיווצים (בתמונה למעלה) של קרינה נרודצקי? בקיצור – לא חסר. והכל מתוצרת הארץ.

2. אבל רגע – מה שווה יום הולדת, אם אין סרטון בהפתעה להקרין או איזו הרצאת אורח? אז קבלו וידאו מקסים שהכנו לרגל 68 שנות ישראליות, בהשתתפות פרופ' תמר אלאור, אנתרופולוגית באוניברסיטה העברית, שמבהירה בספרה "סנדלים: אנתרופולוגיה של סגנון ישראלי" למה אנחנו הישראלים כל כך אוהבים ללכת קצת שלוך, בסגנון מרושל, עם סנדלים תנ"כיים, והאם בכלל הלכו בימי התנ"ך עם סנדלים כאלה? (יצאנו הכי חוצה ישראל עם קובי מידן). כל התשובות והתובנות בסרטון המרתק והמעשיר הבא. שיהיה חג עצמאות ישראלי, משוחרר והכי אנחנו.

סייל "תוצרת הארץ" – עד 70% הנחה על אלפי פריטים בעיצוב מקורי ומקומי, מעכשיו במרמלדה מרקט (ועד 10.5.16 בחצות)


הסרטון המיוחד שלנו לרגל יום העצמאות ה-68:

[youtube oWG5ySF4vws]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה