23 באוגוסט, 2012

התפסן לובש ביקיני

טמבלר Matchbook מפגיש בין ביקיניז לוהטים לספר המשתווה להם. כך תכינו את האאוטפיט המושלם להילטון ב'

ממש עוד רגע סוגרים את הים, מנערים את החוף ותולים את הכפכפים. ואם נשארו לנו רק עוד כמה סופי שבוע של חסד להעביר תחת השמש, כדאי שנסחט אותם עד הסוף ונתארגן על עצמנו בהתאם. אבל אם עד עכשיו חשבנו שלעבור דרך השעוונית שלנו, לחתוך אבטיח לטאפאוור ולזכור לקחת תעודת תושב נקרא להשקיע, מתברר שאנחנו לא יודעים כלום.

קייט איימבאך מסן פרנסיסקו, בעלת הטמבלר היפהפה Matchbook עוזרת לכל דיירי החוף להתאבזר עם אקססורי בכיוון מפתיע ומציעה לכם דווקא כן לשפוט ספר לפי הכריכה שלו (באנגלית זה נשמע טוב יותר) ולהתעכב עליה עוד רגע לפני שהיא נכנסת לתיק-ים. בעזרת נבירה וליקוט גאוניים מצליחה קייט לשדך בין בגדי ים הורסים אחד אחד, לספרים צבעוניים, שנראים כאילו הופרדו בלידתם, עד שלא ברור את מי מהם היא לכדה קודם. וזה לא קל כמו שזה נשמע: קייט מייצרת התאמה מושלמת תוך התחשבות בכל תפר וטוויסט, סוג הבד, מינון הצבעים, והאטיטיוד הכללי שבגד הים משדר. מתחת לכל צמד תמצאו את שם הספר והסופר, ציטוט המשפט הראשון מתוכו, איפה אפשר לקנות את בגד הים והמחיר. פרפקשן. כך למשל מקבלים מכנסי-ים כחולים לגברים בהדפס סירות כתומות שדרוג רציני לצד "חיי פיי"; "המדריך לטרמפיסט בגלקסיה" הולך טוב עם שלם בעל מחשוף ופרינט פסיכודלי; ואם את יותר טיפוס של סטרפלס א-סימטרי דרמטי, קחי את הביוגרפיה של אווה גרדנר ואת מוכנה לצלילה בגורדון. כל הספרים אגב מוצגים בכריכתם מההוצאה המקורית, כך שאם כתום-צהוב-לוהט עובד עליכם, תופתעו לדעת ש"התפסן בשדה השיפון" בהדפסתו הראשונה ביותר משנת 51' בארה"ב, הוא הבינגו שלכם.

בקיצור, ועד שנמצא מה הולך עם "ישראל היום", היעזרו במאגר הלוהט ובמדריך המדויק של מאצ'בוק לפני הטבילה הבאה, וחכו לתגובות בנוסח "סלחי לי, אבא שלך שדכן?". בתור תרגול ראשון, הלכנו לאתר חומר קריאה הולם וראוי לקאסיקה השחורה הזו מדורין פרנקפורט. ניפגש בצל.

לבלוג Matchbook – היכנסו לכאן (או הציצו בארכיב שכאן)

עבודת אוצרות מהפנטת. Matchbook

 

 

 

מחכים לגרסת המעילים. Matchbook

 

 

לאכול ארטיקים. "לאכול בעלי חיים" פוגש את השידוך שלו

 

 

 

מצאנו שורש. "חיי פיי" והבחור התואם

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה