30 באוגוסט, 2012

השטן לובשת פסטה

אתר מופלא מצליח להצמיד בין ההופעות הכי נחשקות מתצוגות האופנה, לבין מנות איטלקיות מגרות לא פחות. בתאבון ליידיז

שני העולמות שהכי לא רואים עין בעין הם ככל הנראה אופנה ואוכל (טוב, גם קיץ וחדר כושר). ובכל זאת, לינק ששלחו לנו אתמול הצליח להוכיח את ההפך בדיוק: אנה מרקוני, אופנאית ובשלנית איטלקייה כמו שהיא נשמעת, החליטה לפני שנה לקחת את שני התחומים שבהם מצטיינת במיוחד ארץ המגף והפסטה – ולמצוא בינהם נקודות השקה.

באתר המגרה שלה, Taste of Runway, מחברת אנה בין האאוטפיטים הכי מטריפים שנראו על תצוגות המסלול האחרונות, ובין מנה שאותה היא רוקחת בעצמה ושהכי מזכירה את הבגד – הן מבחינת הצבעים, המבנה או המרקם. בכל פוסט יפהפה שהיא מעלה תמצאו הסבר על הדגם הנבחר, קו ההשראה שהוביל את אנה להרכיב ממנו את המנה היצירתית, ואפילו לינק למתכון. כך למשל, מעיל שעיר של בוטגה ונטה הוליד מנת פסטה עם פירורי לחם (בתמונה למעלה, פרפקשן); חצאית ואריג צהבהבים של ז'יבנשי עם הדפסי פרחים היוו השראה לביצה אפויה עם גבינת גרויר ועשבי תיבול; וחצאית מקסי כתומה עם מלמלה של ג'יל סנדר הובילה לג'מבו שרימפס לא מקולף. אחד לאחד. יש גם הצעות פשוטות יותר, שפיצחו בקלות את הבגד שלצידן (שמלה לבנה בהדפס עלים של דריס ואן נוטן הוצמדה לקנקן מים עם נענע, וחצאית אדומה עם חולצת קרושה של אוסקר דה לה רנטה, התגלתה דומה להפליא לסלייס של פיצה מרגריטה). אך מי שרוצה ימצא גם מתכונים מאתגרים שעושים חשק להכניס קצת פאשן למטבח העגמומי שלנו (חפשו את יוגורט 6 השכבות הצבעוניות, הגישו אותו עם שמלה זהה של מוסקינו ויש לכם ארוחת ערב מהסרטים).

קחו כמה דקות של עונג והשראה בלתי נגמרת עם הפוסטים של אנה, התעדכנו בכל מה שהכי יאמי על הראנווייז, ומי יודע, אולי עד מחר נצליח להפיק מנה שהולכת טוב עם גופייה דהויה וטרנינג. פיתה על הגז, מישהו?

למתכונים ולאתר המלא – היכנסו ל-Taste of Runway

מדויק מכל זוית. Taste of Runway (שמלה של רודארטה לצד קוקטייל זהה)

 

 

 

נולדו יחד. הפטרן הכי מזוהה של בית האופנה מיסוני לצד פסטה פרפלה זהה

 

 

 

 

מצאו את ההבדלים. פלפל צרוב לצד שמלת אטרו

 

 

הופרדו בלידתן. ג'קט לואי ויטון פוגש את העוגיה התאומה שלו

 

 

מיקס אנד מאץ'. אאוטפיט של ז'יבנשי לצד מנת ביצה אפויה של Taste of Runway

 

 

מאסטר כיף. מתוך Taste of Runway

 

 

 

 

[PSGallery=c9hi4fv47u]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה