06 בנובמבר, 2016

השאלון עם מיכל ישראל ואביגיל ג'רסי

אחות אחת מציירת בהשראת שירים ישראלים ולועזים. אחות שניה הופכת אותם למוצרים שאפשר ללבוש, לענוד או לנעול. וביחד הן שותפות למותג הכי נותן בראש. רוק-גלאם זה בדיוק זה

חובבי רוק וטי-שירטס, שימו לב: האמנית מיכל ישראל יצרה סדרת חולצות מגניבה ומקורית המעוטרת בציורים והדפסים פרי מכחולה, ששואבים השראה משירים עבריים או לועזיים. אולטרה-מגניב. זה אומר שבפעם הבאה שאתם בזאפה או קיסריה – תוכלו ללכת עם חולצת אביב גפן גזורה, שלמה ארצי יייחודית, או שאתם יותר בראש של עידן עמדי? יש! את כל אלו היא מציגה בחנות המשותפת לה ולאחותה המעצבת אביגיל ג'רסי, שאמונה על גימור המוצרים והנראות הסופית. ויש גם אקססוריז משלימים, כמו צווארון בסטייל רוק-גלאמי אה-לה-דיוויד בואי. ובמילים אחרות: הכירו את M&A, בוטיק שכולו מוסיקה, יצירה ואופנה. תפסנו אותן לשאלון מורחב:

מה ההתמחות שלכן? אמנות מקורית – ציורים בהשראת שירים על חולצות ועוד. מיכל היא אמנית שמציירת ציורים מקוריים בהשראת שירים לועזיים וישראליים כהדפסים מיוחדים לחולצות וכן על צמידי עץ, נעליים ועוד, אני (אביגיל), אחותה, מעצבת את המוצרים המוגמרים ואחראית על כל העניין השיווקי והנראות הסופית של המוצר. בנוסף, אנו מייבאות תכשיטים התואמים ליצירות לטעמנו. כל פריט מושקע, ובעל מספר וואריאציות. הפריטים בחלקם נמכרים כ one piece. זמרים כגון – שלמה ארצי ואביב גפן מככבים אצלנו, אך לא רק (וזה המקום לציין שפעלנו מול אקו"ם וברשותנו רישיונות מתאימים).

מהם מקורות ההשראה? שירים מרגשים, נוגעים ומעבירי מסרים במוזיקה העברית והלועזית. בנוסף, אנו שואבות השראה מאמנים שונים כגון: אילריה ויסטה מהמותג האיטלקי 'או מיי דולס', אנו עוקבות גם אחר טרנדים מעניינים בעולם האופנה ואחד ממקורות ההשראה שלנו היא אושיית האופנה ובעלת המותג "לה-הפי" לואה פרז – ממנה למשל שאבנו את הרעיון של צווארונים הניתנים לצירוף לחולצות טי שירט.

איך הכל התחיל? מיכל מציירת ציורים אמנותיים לשירים, ויום אחד ניגשתי וביקשתי שתצייר עבורי משפט משיר אהוב עלי במיוחד ("שדות של אירוסים"/ שלמה ארצי): "אני אקדח טעון געגועים" שמקועקע גם על יד ימיני. הציור ממש מצא חן בעיני והיות שאני מאוד אוהבת אופנה (במיוחד כזו מקורית וייחודית) ביקשתי ממנה להעביר את הציור לחולצה וכך נולדה לה חולצות השיר הראשונה! בעקבותיה יצאו עוד ועוד חולצות שיר מהממות וממש בימים אלו אנו עומלות על צמידי שיר, נעלי שיר, קולקציה גברית ועוד שלל הפתעות.

איזה מותגים אתן אוהבות ומעריכות? מותגים מקוריים, ייחודיים ונדירים. מותגים בעלי אמירה. אביגיל נמשכת לפאן הגותי והפאנקיסטי, אופנת אימו וכו': "אני ממש מעריצה מותגים כגון alchemy, spiral direct, Omnia, hades ועוד מותגים שמככבים בלונדון". מיכל לעומת זאת, מעריכה יותר צבעוניות וססגוניות. הסגנון שלה הוא יותר היפי-שיק בוהמי ופריטים בקו הצבעוני והמרהיב של Betsey Johnson יותר מדברים אל ליבה, כמו גם המותג הסופר-ייחודי irregular choice וכן "oh my dolls" מילאנו.

מה הלך לכן הכי בקלות בהתפתחות המותג? הרעיון, הוא זה שבא בקלות מפתיעה. נדמה כאילו הרעיון תוקשר משמיים. זה היה פשוט, חד וברור כשמש. שיתוף הפעולה בינינו זרם, זורם ויזרום לנצח – הרמוניה של צמד המפרה זו את זו. המקוריות, העומק והחשיבה הכל כך משותפת אף אם שונה – פשוט זורמת בדם ולא רק שם.

ומה הכי קשה? להביא את המתנה המיוחדת הזו לעולם – לבשר לקהל הנכון שידע להעריך ולהבין את העומק שמסתתר מאחורי כל יצירה ויצירה. זו לא סתם עוד חולצה, אלא ממש אמירה והבעת רגשות ומסרים. לעיתים קשה להעביר את עצם הרעיון לקהל הרחב אך אנו נפעל בנחישות עד שנצלח בכך!

איזה טיפ יש לכן לעסקים צעירים מהתחום? like, trust ולבסוף buy  – קודם כל תביא את עצמך ואת נשמתך לעסק, כל היתר יגיע ממילא.

איזה קריירה אחרת הייתן לוקחות בחשבון? שתינו לא היינו רוצות לקחת בחשבון כל קריירה אחרת, זה החלום וזה יתממש, כפי שאמר וולט דיסני: "if you can dream it, you can do it"

לחנות M&A – בואו הנה

 

מוכנים לזאפה. טי שירט מקורית של עידן עמדי, by M&A

מוכנים לזאפה. טי שירט מקורית בהשראת שלמה ארצי של M&A

 

 

כזה אין לאף אחד ברדינג 3. חולצת אביב גפן מקורית של M&A

כזה אין לאף אחד בקיסריה. חולצת שלמה ארצי מקורית של M&A

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה