08 במרץ, 2017

השאלון עם יעל פכטר

אם אתם טבעונים או בעלי רגישות לגלוטן - מצאנו את חנות הטיפוח שלכם. מאחורי החנות TUPEL BIO עומדת יעל פכטר שמאמינה בחומרים הטבעיים ומתנגדת למוצרים שנוסו על בעלי חיים. בואו תשמעו מה יש לה להגיד לבעלי עסקים צעירים

מה ההתמחות שלך? ב TUPEL BIO תמצאו רק מוצרי קוסמטיקה איכותיים המתאימים לחולי הצליאק, לטבעונים ולכל אחד שרוצה לטפח עור בריא יותר: ללא גלוטן, ללא אכזריות (נטולי מרכיבים מהחיי ושלא נוסו על בעלי חיים) ללא פרבנים, ללא כימיקלים.

מהם מקורות ההשראה שלך? ההשראה מגיעה מהחיבור שלנו עם הטבע והאהבה לבעלי החיים. אנחנו מאמינים שצריך לשמור על העור שלנו מכל הכימיקלים שקיימים בתעשיית הקוסמטיקה.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג שלך? אנחנו בתחום הקוסמטיקה כבר 20 שנה. לפני כ-6 שנים התחלנו לחפש מעבדות וחברות קוסמטיקה שלא עושות ניסויים על בעלי חיים ונטולי כימיקלים. שראינו שבארץ לא קיימת חברה שגם משווקת מוצרים ללא גלוטן נולד טופל ביו. אנחנו משווקים מוצרי טיפוח לחולי צליאק וטבעונים גם בארץ ובגם בעולם.

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? כל אלו ששומרים על הטבע, שלא מנסים על בע"ח.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? לבחור את החברות שנמכור בחנות. מהקמת החנות ועד היום אני בוחרת רק מה שאני אישית הייתי משתמשת בטיפוח עורי.

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? להאמין במטרות וסבלנות.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון?  זה מה שאנחנו אוהבים לעשות וכל האנרגיות נמצאות כאן!

לביקור בחנות TUPEL BIO בואו הנה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה