08 ביוני, 2017

השאלון עם הגר עילם

הנטורופתית שמאחורי המותג "בשביל השמחה" עונה לשאלון שלנו ומגלה איך הכל התחיל, מה היא הכי אוהבת בניהול מותג קוסמטיקה טבעית ומה הכי מאתגר.

 

מה ההתמחות שלך? אני נטורופתית, הילרית ומלווה נשים בתהליכי צמיחה רגשיים.

 

מהם מקורות ההשראה שלך? הטבע. כשאני יוצאת לטבע אני מרגישה שאני בטוחה ואהובה, חלק ממשהו גדול. אני מרגישה מחוברת ליקום, אני מתנקה מכל מיני מחשבות ותפיסות ויכולה להרגיש חיבור נקי לאלוהות וחיבור לעצמי, לקול הפנימי. מהחיבור הנקי הזה מגיעה אלי היצירה.

 

איך נולד המותג שלך? בגיל 22 התחלתי ללמוד נטורופתיה במכללת רידמן שבכינרת, ותוך לימודי הנטורופתיה נחשפתי לעולם הריפוי הטבעי דרך הצמחים והפרחים. העולם הזה קסם לי. אני זוכרת שהייתי בוהה במורה, מקשיבה לה מדברת ומרגישה את הכמיהה של הלב שלי, את הסקרנות ואת המשיכה. שנים לאחר מכן, ולאחר שעברתי עוד המון קורסים שנוגעים בריפוי דרך צמחים וטבע, התחלתי להכין למטופלי הפרטיים, למשפחה ולחברים וגם לעצמי כמובן רקיחות שונות. עם הזמן העזתי ללכת קדימה ולהוציא את החלום שלי לפועל ובעצם לחשוף את עצמי ואת שביל השמחה שבניתי לקהל יותר רחב.

 

איזה מותגים את אוהבת ומעריכה? אני בעיקר אוהבת יצרנים ביתיים, עסקים קטנים שנותנים את הלב, הנשמה והאיכות שלהם במוצר שהם מציעים, שם אפשר להרגיש את הטריות של המוצר ואת האהבה והחשיבה על כל פרט.

 

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג שלך? השם נבחר כבר בגיל 22 ממש בתחילת הדרך, ושנים אחרי התלבש כל המותג שלי בדיוק על השם המשמח שלי.

 

ומה הכי קשה? האתגר הוא החשיפה לקהל רחב. לוקח זמן לבסס את המותג ולבנות אמון עם הקהל. עם הזמן נשים נחשפו לטוהר של המוצרים, לאיכות חומרי הגלם ולהשפעתם המיטיבה על העור ועל הגוף.

 

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום שלך? ללכת עם החלומות והלב, להעז, לעשות במקום לחשוב.

 

מה הספר האחרון שקראת? התקדשות של אליזבת רייך.

 

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון? אני נמצאת בדיוק במקום שלי, פחות יכולה לחשוב על משהו אחר שהייתי עושה,.אני מרגישה דיוק עם העשיה שלי.

 

אוהבים/ות רוקחות טבעית? תנו קפיצה לחנות המהממת של הגר במרמלדה מרקט ותתאהבו

 

הגר עילם

הגר עילם1

הגר עילם2

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה