26 בספטמבר, 2016

השאלון עם אורית אמויאל

קניינית עם טעם טוב, מקצוענית אמיתית, חובבת אתגרים ומלאת אמונה. זוהי אורית אמויאל מהחנות Poenta

צבעים מכל גווני הקשת, פריטים משדרגי חיים, בגדים, ועוד המון דברים שיעשו לכם שמח בלב – הכל בחנות Poenta של אורית אמויאל. הנה היא עונה על השאלון שלנו:

מה ההתמחות שלך?

אפשר לומר שההתמחות שלי היא קניינות. יש לי חוש לאסתטיקה ואני אוהבת מאוד ללקט דברים יפים מאז שהייתי קטנה. בחנות מבחר מאוד אקלקטי ורחב של דברים: ביגוד, תכשיטים ואביזרים לבית. היופי הוא השילוב של כולם יחדיו. בנוסף אני מתמחה באיסוף דברים במחירים מגוונים החל מ- 50 ש"ח ועד פריטים בשווי 1500 ש"ח.

מהם מקורות ההשראה שלך?

אחת החנויות האהובות עליי בעולם היא  Anthropologie והיא בהחלט מקור השראה. אני שואבת השראה גם מהמאה ה-18 וה-19 אותן אני חובבת מגיל צעיר. משתדלת להסתובב בעולם ולקבל השראה מהכל.

איך הכל התחיל? איך נולד המותג?

זה סיפור מעט ארוך. בסופו של יום אפשר לומר שהיו לי תכניות אחרות בגיל 22 וכנראה שלמישהו היו תכניות בשבילי. עבדתי בחנות עוד כנערה אחרי צבא ולאחר שנה וחצי של ניהול חנות פנו אליי בעלות הבית והציעו לי להשתלט על העסק וכך היה.
יש לי מותג משלי שנקרא NELLY BY POENTA על שמה של אמי. זה מותג שהחל לפני כ-3 שנים מתוך רצון לעשייה גם בטקסטיל שם אוכל להביע את הצבעוניות שלי. כרגע המותג מייצר חצאיות, צעיפים, שכמיות, ומסגרות.

מה הלך לך הכי בקלות בהתפתחות המותג?

כשמקימים מותג אי אפשר לומר שזה קל אבל לשמחתי היו איתי אנשים טובים ומשפחה מדהימה שליוו אותי והאמינו בי לאורך כל הדרך. הם הרוח הגבית שלי והדרייב.

ומה הכי קשה?

זה לא סוד שירושלים מורכבת. אני בחורה צבעונית עם סטייל מאוד אחר. לפעמים הקהל כאן פחות מבין או שלוקח לו זמן אבל כשזה קורה, וואוו זה כמו זיקוקים. לשמוע מלקוחות שהן נראו מעולה באירוע או בעבודה והן מקבלות מחמאות נון סטופ – זה שווה את זה!

איזה טיפ יש לך לעסקים צעירים מהתחום?

תאמינו בעצמכם!

מה הספר האחרון שקראת?

אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים – של ד"ר סוס. אני קוראת בספר לעיתים קרובות הוא מנטור מבחינתי. כל כך נכון ואמיתי ומדבר על אמונה בעצמך ומסעות נפלאים.

איזה קריירה אחרת היית לוקחת בחשבון?

עיצוב פנים –  אני מתחילה ללמוד בקרוב ומקווה לשלב גם את זה בחיי.

 

לחנות Poenta בואו הנה

 

שמלות ופריטים משדרגי חיים. Poenta

שמלות ופריטים משדרגי חיים. Poenta

 

צעיף סתווי, מישהי? Poenta

צעיף סתווי, מישהי? Poenta

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה