18 באוגוסט, 2013

הר ברכה

10 כרטיסי ברכה בסגנונות שונים עושים חשק לוותר על הסמס ההמוני ואשכרה לכתוב איזה שנה טובה, סבתא

שנות טובות. לכאורה, הדבר האחרון שיש לכם זמן ו/או חשק לחשוב עליו, בייחוד כשיש לכם התקף חרדה על הראש. תכל'ס, גם די ברור לשני הצדדים המעורבים בסיפור שרוב הסיכויים, במקסי-מקסימום, זה לקבל שירבוט בכתב יד רועד של תוך כדי נסיעה (מעל מרק מהביל) ומאחורי הפתק החלפה: "זוכמנים, חג שמח וכאלה".

אבל החכמים בינינו, אלה שיקדישו לעניין הפעוט הזה עוד 50 שניות של מחשבה ותכנון – יצליחו לרומם את סוחט הרימונים הממוחזר שלהם למעמד המתנה הכי מרגשת לשנת 2013. בדוק.

כך תעשו את זה נכון: 10 כרטיסי ברכה או גלויות יפהפיות יעשו את העבודה כמעט בלי שתצטרכו להתפלפל (ולמקרה שתתקעו – צירפנו רעיונות משלנו לאיחולים אפשריים מעבר ל-"שתכתבו ותחתמו ותתחתנו ותרזנו…"). יאללה, יש למישהו עט?

 

#1 (בתמונה למעלה)
מה – אגרת ברכה מודפסת ומקורית על נייר טינטורטו, באווירת "הכנו בעצמנו מוואשי טייפ". מאחור מודפסת מסגרת צבעונית ושורות לכתיבה, מגיעה עם מעטפה לבנה (גודל 10 על 15 ס"מ).
כמה ומאיפה – 5 ש"ח ליח', מהחנות "קוביות" של יעל גורביץ'.
מה נאחל לכם – "שתהיה לכם שנה! (מכאן השמיים הם הגבול)…"

 

#2

שומרים אחד לעצמנו. הכרטיסים של שחף מנאפוב (ויש גם מתנה לקוראים מרמלדה)

מה – סט של 4 או 8 כרטיסי ברכה עם איורים מקוריים בהשראת מקורות יהודיים, עולם החי והצומח, בעיצוב מקורי של שחף מנאפוב. לבן חלק מאחור ומגיע עם מעטפות לבנות (גודל 16 על 11 ס"מ).
כמה ומאיפה – 12-18 דולר (משלוחים חינם בארץ) לקוראים של מרמלדה ולרוכשים בארץ – 2 גלויות נוספות מתנה! להזמנות – מהחנות המקוונת של המעצבת DVASH. עוד מוצרים ופרטים באתר MASHKAMAN.
מה נאחל לכם – "שתמצאו שטר של עשרים מחכה רק לכם ברחוב, שתזכרו להוציא אותו לפני הכביסה, ותקנו איתו כרטיס גירוד שיביא לכם את המכה…"

 

 

 

#3

שנה שנראית בול ככה. הברכות של תמר נהיר ינאי

מה – סט של 10 גלויות מאוירות בעדינות ועם דמויות של ילדים חמודים, נופי הולנד ושאר עניינים אסתטיים למדי, מגיע עם מעטפות תואמות (גודל 9.7 על 14.4 ס"מ).
כמה ומאיפה – 100 ש"ח (ל-10 יח' כולל מעטפות), מהחנות של תמר נהיר ינאי.
מה נאחל לכם – "שתמצאו דיל בחוליו בדקה התשעים ליוון ותיפלו על חוף סודי בלי אף "הרצל! לא תאמין מי פה!!"…

 

 

#4

לאנשים מוזיקליים. הכרטיסים של שרון שיאון לוי

מה – זוג כרטיסי ברכה לבנים חלקים עם מעטפות בעבודת יד מניירות תווים ישנים, שתפורים בדפנות עם חוט לבן (גודל 15.5 על 11.5 ס"מ).
כמה ומאיפה – 40 ש"ח לזוג, מהחנות של שרון שיאון לוי
מה נאחל לכם
– "שאף פעם לא ייכנס לכם קוץ, שאף פעם הזרת לא תתקע בפינה של השולחן ושבחיים לא יישאר לכם כתם של שמן שלא יורד.."

 

 

 

 

 

 

#5

לטיפוסים עם חיבה לגולבן. הגלויות של רונית ברקאי

מה – 6 גלויות בהדפסי וינטג' מהממים, רקמות ידניות, גובלנים או איורים מספרי ילדים של פעם, לקוחות מצילומי אוסף פרטי של רונית ברקאי. בחלק האחור – שורות לכתיבה, מגיע עם מעטפות בצלופן, מתאים גם למסגור כמתנה נוסטלגית (גודל 10 על 15 ס"מ).
כמה ומאיפה – 60 ש"ח (ל-6 יח'), מהחנות של רונית ברקאי.
מה נאחל לכם "שאף פעם לא תשבו ליד תינוק שמצמיח שיניים במטוס, סרבני דאודורנט באוטובוס או אנשים שהאייפון נתקע להם על ספיקר בתור לבדיקות דם…"

 

 

 

 

#6

לאנשים שכבר מוכנים לקרדיגן. הכרטיסים הסרוגים של גלית גרוס קבוט

מה – זוג כרטיסי ברכה לבנים עם מסגרת סרוגה ידנית בחוט קרושה וקצוות מסולסלים, בצבע לפי בחירתכם. מתאים גם כתג למתנה או פתק שמי לשולחן (גודל 9 על 5 ס"מ).  
כמה ומאיפה – 25 ש"ח (לזוג כרטיסים), מהחנות GoolGool של גלית גרוס קבוט (ויש גם עם מעטפות סרוגות בצבע לבן או תכלת).
מה נאחל לכם – "שהסדרה שאתם מכורים אליה לא תיגמר אף פעם, שהתרגום שאתם מורידים לא יתחרבש באמצע, ושהשכן שעליתם לו על הוויי-פיי יהיה בנאדם ויוריד את הסיסמא…"

 

 

 

#7

לאנשים עם כתב יד גדול. כרטיסי הברכה של "יוסי ושרון"


מה
– מארז Surprise mix מקסים מקרטון ובו 10 כרטיסי ברכה עם האיורים הפסטורליים של יוסי ושרון, כולל מעטפה בצבע לבן או חום (גודל כרטיס 9 על 13 ס"מ, מעטפה 10 על 15 ס"מ).
כמה ומאיפה – 40 ש"ח, מהחנות של "יוסי ושרון".
מה נאחל לכם – "שתספיקו להסביר לנהג לידכם ברמזור עד הסוף איך להגיע לסנטר לפני שיתחלף לירוק…"

#8

לאנשים רגישים עם צ'אקרות פתוחות. הגלויות של המאיירת המקסימה יונת קציר

מה – מארז חגיגי מקושט תחרה של 5 גלויות עם איוריה של יונת קציר, שאיירה כבר עשרות ספרי ילדים נפלאים. האיורים מוקדשים לעולמות של פנטזיה וחלומות, בליווי מילים טובות. ניתן לבחור בעצמכם מתוך מגוון איורים שונים (גודל 20 על 15 ס"מ ו-15 על 15 ס"מ).
כמה ומאיפה – 55 ש"ח, מהחנות של המאיירת יונת קציר
מה נאחל לכם "הגשמה עצמית, פתיחות והקשבה, ומלא מלא חניה מול הבית…"

 

#9

לאנשים ששומרים ברכות במגירות. שנות טובות של ענבל גבור

מה – כרטיס ברכה עבה נפתח באיור פרחים של ענבל גבור, מתאים גם לקישוט שולחן החג או סימון מקומות. מגיע במארז של 5 יח' עם מעטפות מרובעות והטבעת לב בצד המעטפה (גודל 9 על 9 ס"מ).
כמה ומאיפה – 40 ש"ח (ל-5 יח' ומעטפות), מהחנות של המעצבת ענבל גבור.
מה נאחל לכם – "שבחיים לא יסתירו לכם בקולנוע, שהקופה שלכם בסופר תתקדם מהר יותר מזו שליד ושכל צ'רטר שהזמנתם תמיד יצא בזמן! אמן!"

 

#10

לטיפוסים וינטג'יים. שנות טובות של דוריס מאסטרפיס

מה – כרטיסי ברכה נפתחים (חלקים מבפנים) עם צילומים או איורי וינטג' מקוריים מאוסף במהדורה מוגבלת ובניחוח פיפטיזי חזק. מגיע עם מעטפה לבנה (גודל כרטיס 10 על 15 ס"מ, גודל מעטפה 16 על 11.5 ס"מ).
כמה ומאיפה – 15 ש"ח ליח' או 25 ש"ח לזוג, מבוטיק הוינטג' של דוריס מאסטרפיס.
מה נאחל לכם – "בהצלחה באודישנים למעושרות 3 / מחוברים 4 / דה ווייס 5 / מה שתרצו…"

 

מה – סט של 4 או 8 כרטיסי ברכה עם איורים מקוריים בהשראת מקורות יהודיים, עולם החי והצומח, בעיצוב מקורי של שחף מנאפוב. לבן חלק מאחור ומגיע עם מעטפות לבנות (גודל 16 על 11 ס"מ).
כמה ומאיפה – 12-18 דולר (משלוחים חינם בארץ) לקוראים של מרמלדה ולרוכשים מהארץ – שתי גלויות נוספות מתנה!, להזמנות – מהחנות המקוונת של המעצבת DVASH. עוד מוצרים ופרטים באתר MASHKAMAN
מה נאחל לכם – "שתמצאו שטר של עשרים מחכה רק לכם ברחוב, שתזכרו להוציא אותו לפני הכביסה, ותקנו איתו כרטיס גירוד שיביא לכם את המכה, טפו!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה