16 ביוני, 2013

הצל שלי ואני

8 כובעים מהממים ורחבי שוליים, יגנו עליכם מקרני השמש ויעשו הרבה רושם על שנירר והבנות

ממש כמו בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק לייב, אפשר לשים לב בעונה זו, איך זנים מסוימים מנסים לשרוד בג'ונגל העירוני ומחפשים צל תחת כל תמרור רענן: יש מי שמתחבא מאחורי תחנות אוטובוס (מי האדריכל של הדבר הזה?), יש מי שנצמד בלי בושה לשמשיה/מטריה של הגברת לפניו, ויש מי שלא מעניין אותו כלום – ופורש ישראל-היום מעל הראש. הנה דרך פרקטית יותר, שגם תעשה את העבודה וגם תגרום לכם להרגיש כמו הפבורן בברקפסט-אין-טיפני'ס:

8 כובעים רחבי שוליים, מכניסים לאווירת שנירר/סנוקל, ובעיקר מקלים על  עומס החום לפחות בחצי מעלה. מדדנו. כתמי שמש? לכו חפשו:

#1
מה –  כובע קש רחב שוליים בעיצוב סטודיו "לסטר", צבע טבעי עם עיטור סרט ושני פרחים בצבע ורדרד (קוטר: 47 ס"מ)
כמה ומאיפה – 99 ש"ח (נותרו עוד שניים בודדים), מהחנות LASTER.
הולך טוב עם – כלב.

 

#2

פסים שלא מפספסים. כובעים של "דואר" בבית בנמל, קום איל פו (צילום: תמוז רחמן)

מה – כובעי פסים ופפיון בעבודת יד מהמותג האיטלקי Doerr by Carlo Beghe, הנמכרים ברחבי איטליה ואירופה. את חלקם ניתן אפילו לכבס ולשמור על צבעם לאורך העונה.
כמה ומאיפה – 350-520 ש"ח, להשיג במגוון צבעים והדפסים בבתי האופנה של קום איל פו.
הולך טוב עם – סרטים של צ'רלי צ'פלין.

 

#3

מה הסרט שלך? כובעי קיץ של סטודיו JUSTINE (עיצוב: יעל כהן)

מה – כובעי קש טבעי, קלילים ובמהדורות מוגבלות, המעוצבים ומיוצרים בעבודת יד של יעל כהן, על פי טכנקיות כובענות מקצועיות ומחומרים ואימומים המיובאים מאנגליה, וכוללים סרטים יפהפיים במגוון צבעים (להידוק הכובע או סתם לעשות שמח).
כמה ומאיפה – 210-520 ש"ח, להשיג בחנות של סטודיו JUSTINE.
הולך טוב עם – קרוז יוקרתי, סנדלי זהב וארנק מלא ביורו.

 

 

#4

מי שמביט בי מאחור. כובעים של אמריקן אפרל

מה – כובעים ענקיים ומתכווננים (ניתן להרים את השוליים ולכווץ את הכובע ע"י סרט פנימי), הודות לחוטי מתכת פנימיים. קיים במבחר עצום של צבעים אחידים או משולבים זה בזה.
כמה ומאיפה – 38 דולר באתר אונליין של American Apparel (נשארו מעט צבעים), או ב-200 ש"ח מחנות הדל בישראל, קינג ג'ורג' 69, דיזנגוף סנטר, תל אביב, טל': 03-6200481.
הולך טוב עם – וויקאנד מפנק בסרדיניה (נשמח לנסות).

 

 

 

#5

שרי שרי ליידי. כובע דובדבנים מקאלה

מה – כובע קש מאוורר במיוחד, עם רצועה דקה שחורה ועליה עיטור סרוג של שני דובדבנים (מידה פנימית לראש: רוחב: 15 ס"מ, אורך- 21 ס"מ).
כמה ומאיפה – 140 ש"ח, מחנות האונליין של CALA.
הולך טוב עם – רוגעלך קפואים שלא זכו להפשיר בטרם עברו לעולם שכולו טוב.

 

 

#6

קולנס. הכובעים של האחים גורין, ברשת "סטורי" (צילום: אסף רייז)

מה – כובעי גברים (או נשים!) של המותג הוותיק GOORIN מסן פרנסיסקו, העשויים קש ופשתן במגוון דגמים קלאסיים: רחבי שוליים, מגבעות, מצחייה, שנות ה-20 או כובעי נהגי משאית. 
כמה ומאיפה – 179-379 ש"ח, להשיג ברשת הבוטיקים story, (ת"א: דיזנגוף 246, שינקין 60, קניון עזריאלי, קניון רמת אביב, מתחם התחנה ת"א, וקניון גבעתיים).
הולך טוב עם – החיים של אנה מרטירוסוב.

#7

אי אפשר שלא למדוד. כובעים מהחנות אנטי-תזה

מה – חלון הכובעים המרשים של הבוטיק "אנטי-תזה" מציע מבחר אדיר של כובעים הורסים, יוניסקסים ומחומרים אורגניים המיובאים מאקוודור וארה"ב במיוחד לחנות. משלוח חדש הגיע בימים אלו.
כמה ומאיפה – 50-350 ש"ח, מהבוטיק "אנטי-תזה", פרישמן 73, תל אביב, 03-5290906, שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 10:00-15:30.
הולך טוב עם – סיבוב דאווין בכיכר מסריק.

 

 

#8

בחזרה לעתיד. מצחיות באמריקן אפרל

ולסיום – הכובע שאנחנו מתכננים לרכוש העונה מורכב בעיקר ממצחיה (מה שנקרא VISOR), עושה המון צל על הפנים והעניינים החשובים, אבל משאיר את הרעמה שלנו עם נפח ואפשרות להבהרה טבעית. אולטראסול לשביל באמצע, מישהו?  להשיג באמריקן אפרל, ואיפשהוא בשנות ה-90.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה