08 במרץ, 2018

הצחקתן אותנו

כמיטב המסורת, הנה שתי הבחירות שלנו לנערות "יום האישה": מישל וולף הסטנדאפיסטית-הפמיניסטית שקורעת את שני המינים וגם את כל המוסכמות; פלוס מבחני הטעימה המצחיקים של "ויטה וריטה" שאתם חייבים לזלול

אז איפה אתם עומדים בעניין "יום האישה הבינלאומי"? חשוב והכרחי יותר מאי פעם? יותר מדכא ומג'נדר מזה אין? בשבילכם כל יום הוא יום האישה? למקרה שאתם לא בטוחים איך ואם לציין את התאריך ("ברוריה, יום שמח! או שלא. רק את קובעת!"), הנה מישהי שתעזור בהתלבטות, המרצה החדשה שלנו ללימודי מגדר: מישל וולף, תכירו.
 
הקומיקאית האמריקאית בעלת התלתלים הג'ינג'ים והקול הצווחני ("זה לא קול לשיחות סקס. זה קול של מישהי שמבצעת דברים. אני אמשיך לדבר עד שתעשו מה שאני אומרת!"), היא גם תסריטאית מבוקשת ("הדיילי שואו", "לייט נייט עם סת' מאיירס" ועוד), סטנדאפיסטית עם תכנית אירוח חדשה משלה בנטפליקס, אבל קודם כל ולדבריה – פמיניסטית. כך גם נפתח מופע הספיישל שלה NICE LADY, שתפסנו באישון לילה וגרם לנו לדמוע מצחוק (55 דק' של בריחת שתן, כן?). כשהיא שוטחת את דעותיה על נושאים כמו "מלחמת הפטמות" באינסטגרם, למה קלינטון לא יכולה להיות "אישה נחמדה וכיפית", איך להפוך פלוצים לא רצוניים לכלי הגנה, או המסתורין סביב מה קורה בשירותי הנשים – מישל מצליחה לסחוף את הקהל עם גישה והגשה מרעננת, כנה וקורעת במיוחד.
 
חכו להצהרות כמו "אני פמיניסטית אבל לא משלמת על הדרינקים שלי. לכל אחת יש קו אדום. שלי עובר בבר. זה כאילו 'אני רוצה שיווין שכר, ושרדונה! אוקי, אז רק שרדונה!'"; או "אנשים מכוערים מבצעים דברים. תגידו לילדה שלכם כל בוקר 'יש לך פרצוף שבגללו תצטרכי לעבוד קשה' והוא תשנה את העולם! או תרצח אתכם"; "אם לגברים היה מחזור הם היו כבר מזעיקים מדענים: 'תעזבו את המבחנות של הסרטן, חייבים למצוא לזה פתרון! ותביאו את הקופים!'"; או המועדפת עלינו – "זו תקופה נהדרת להיות אישה. אנחנו בתחתית ומכאן רק נעלה. תהיה נשיאה ראשונה, אישה ראשונה על הירח, מתנקשת ראשונה בנשיא. זו יכולה להיות את!". אין פלא שהקהל שואג מצחוק בכל ביט, מזדהה ומוחא כפיים כשהיא מודה "אני לא רוצה מערכת יחסים מאותה סיבה שאני לא רוצה ילדים. אני לא יכולה שיהיה מישהו חשוב ממני בחיי. אני לא נייס ליידי". צפיית חובה לכל המינים.
 
המופע "מישל וולף: נייס ליידי" – בסלקום טי.וי; ב-HOT VOD; וגם ב-YES VOD
עמוד הפייסבוק, להצצה בקטעים מיוטיוב – הפריוויו למופע; על שירותי נשים; על מחזור ופלוצים נשיים; על איברי מין גבריים; על אמצעי מניעה, הריון וקרואסון

וכוכבית חשובה באותו עניין: אם עדיין לא התמכרתם לטייקים המשעשעים של ויטה (קיירס) וריטה (גולדשטיין) – אתם לא בעניינים. שתי הכותבות והמגישות המוכשרות והמצחיקות ("מאקו"), לקחו על עצמן בשנה האחרונה משימה לא פשוטה: להשוות בין משלוחי אוכל חשודים בטור "יורות בשליח" או בין מוצרים שונים בעמוד הפייסבוק "פותחות הכל", בעזרת מבחני טעימה וניסוי מוכחים בלייב-וידאו, מלווים בהסברים מלומדים ומשעשעים ובציונים מנומקים. יש טסטים למשל לאזני המן וסופגניות (שמושווים, איך לא, לכל איברי המין הנשיים), כריכים מתחנות דלק, שניצלים בבגט, ספינר מול פידג'ט, יומני נוער, שמלות כלה, פיצות, סושי, פלאפל, טעמי סטרפסילס (הכי חשוב!), וכמעט כל עניין שחשבתם לרכוש. מנחם הורוביץ – הכי מאחוריך.

One thought on “הצחקתן אותנו

  1. סטנדאפיסטית אלופה מישל וולף, וכייף גדול שגם בארץ לאט לאט התחילו יותר ויותר קומיקאיות וסטנדאפיסטיות להופיע על הבמות בישראל, יום אשה שמח או כמו שנקרא אצלנו "יום סטנדאפיסטית שמח"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה