10 בנובמבר, 2016

הפנים האמיתיות

טיפול עונתי אצל רות אלפי, קוסמטיקאית רפואית, יכול לחולל פלאים בכל תא בעור. בואו להכיר את הפנים החדשות שלכם

תראו, אם עד היום שגרת היופי שלנו נעה בין "שטפתי-פנים-במקלחת" לבין "אנחנו-בחתונה-הערב-אז-שמתי-שימר", הרי שלאחרונה הגענו לגיל שמחייב להחליף תרגיל. ובכן, לקראת כתבת השער שלנו ב-7 לילות (מתי אתם שולחים צלם? נוח לנו היום), החלטנו להצטייד מראש באיזה טיפ-טיפוח סודי משלנו, והנה הוא בחשיפה בלעדית: לבקר אצל רות אלפי פעם בעונה. תרשמו.
 
את רות, קוסמטיקאית רפואית P.M.E עם ניסיון של 40 שנה בתחום (ותעודות הסמכה מאירופה, אסיה, דרום אפריקה, ניו יורק, והכי יוקרתית בתחום – מקליפורניה) הלחיים הסמוקות שלנו כבר פגשו לפני שנים. ובכל זאת, הרבה מים קשים עברו מאז, שהחלטנו לבדוק מה חדש בקליניקה המקסימה והמרגיעה שלה בלב תל אביב. רות שמגיעה ממשפחת מהנדסים גנטיים, ובעלת ידע עצום בחומרים, פורמולות מזינות ומולקולות פעילות – לומדת ומתעדכנת כל הזמן בשיטות חדשניות המתאימות גם לגברים, לנשים בהריון או לאחר לידה (לא תאמינו איזה קסמים היא מחוללת בקיסריות מצולקות) ובמיוחד לסובלים מאקנה. אחרי שתמלאו שאלון אישי מפורט, רות תכיר לכם מכשיר שיבדוק איזה נזק עשה הזמן או האקלים מתחת לעור (יאבל'ה!). רגע לפני הטיפול המתאים, תקבלו הבטחה שתנבא כיצד תראו בסופו, ואכן – השינוי ניכר מיד. כולם אגב נקבעים לפי מצב עורכם הנוכחי ולא סוגו הגנטי (עליו אין סיכוי להשפיע), כך שבכל ביקור הטיפול משתנה. אם עור יבש הפתיע פתאום עם פצעים שומניים, אם הופיעו כתמים, צלקות, עברתם שינוי הורמונלי, כוויות, דלקות מתפרצות ועוד שלא-נדעים – רות תרפא הכל במהירות וללא כאב, בעזרת מכשירים וחומרים מעולים, שיוציאו אתכם זוהרים ומוכנים אפילו לאירוע בערב (ללא כל אדמומיות ונפיחות מסגירה). חלום.
 
הגענו מוקדם לפני העבודה (כבר להיט!), ולאחר שעה קלה הצצנו במראה ולא האמנו איך העיניים צלולות יותר, הלחיים נמתחו והעור קיבל חן טבעי שלא זיהינו שם קודם. אבל הכי קנה אותנו? במקום לדחוף מוצרים מיותרים, רות ציידה אותנו בטיפים כמו לשתות יותר מים ולחסוך את קרם הלחות, או לפזר אבקה ממברשת מיוחדת נגד פגעי שמש (הכי אקוטי) שלא מצריכה להוריד את האיפור. קדימה, מי רוצה להגיע מחר למשרד פרש כמו כוכבת פסטיגל?

רות אלפי, קוסמטיקאית רפואית – 350-450 ש"ח (ולקוראי מרמלדה – תעריף מיוחד)
ישראליס 23 (פינת גורדון 46), תל אביב, טל': 050.5406613, 03.5234273.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה