13 בדצמבר, 2011

המושכת בחוטים

יעל שרעבי, המעצבת למותג שלה Andy Ve Eirn, מכינה בעצמה חוטי צמר שהופכים לצעיפים ולסריגים מהרותחים שנתקלנו בהם לאחרונה

אחד הזיכרונות הכי חורפיים שלנו הולך ככה: אנחנו יושבים בסלון מרותקים לג'יי.אר וסו-אלן, ולצדנו סבתא דרורה סורגת לנו עוד ווסט שאין סיכוי שנלבש לביה"ס. ואם חשבנו שהיום, קריאות כמו "אלוהים ישמור, איך פספסתי עין?!" או "עוד שורה אחת ואני גומרת את הגב!" באמת מעניינות רק ת'סבתא שלכם – הרי שטעינו בגדול.

יעל שרעבי, שהקימה לפני שנתיים את המותג Andy Ve Eirn (על שם סבא אָנדי וסבתא אִירֵן מצ'כוסלובקיה), עושה פלאים משתי מסרגות מסיביות וטון וחצי של כשרון, שהופכים את הצעיפים שלה ללהיט חורף אמיתי. הכל התחיל עם עבודת הגמר שהגישה בתום לימודי עיצוב טקסטיל בשנקר, אותה הקדישה לקולקציית חורף לגברים וכללה סוודרים וקרדיגנים בעיצובים גיאומטריים יפהפיים, וגם חמישה צעיפי ענק כבדים ומרשימים (2.5 קילו כל אחד!). את כולם ייצרה במו ידיה – החל מהכנת חוטי הצמר במכונת סריגה ידנית, ועד עיצוב הצמות, הריבועים או הפסים שבטקסטורות הבדים. אוטוטו, מבטיחה יעל, ייכנסו סריגים בהשראת אלו שהוצגו בשנקר גם לחנויות, בהן היא מוכרת כיום את הקולקציה השלישית והיפה שלה: יש שמלת אוברסייז שכיף להתחבא בה, חולצות רחבות ושקופות שנראות טוב גם מתחת לג'קט, יש קרדיגנים עם פסים, ועוד המון אריגים והפתעות נעימות שמתגלות כשמתקרבים.

מי שיזדרז אגב, יוכל עוד לשים יד על אחד מחמשת הצעיפים המקוריים מעבודת הגמר ההיא (כמו זה שבתמונה למעלה), להתכרבל בהם במשרד ולהתחבא לרגע מהחיים.

קולקציית החורף של Andy Ve Eirn – חולצות וסריגים – 300-550 ש"ח, צעיפים- 169-300 ש"ח (לא כולל את צעיפי הענק מעבודת הגמר)
להשיג בחנות של Andy Ve Eirn במרמלדה מרקט, וגם בסטודיו המעצבת – Brand Showroom, לבונטין 2, תל אביב, בתיאום מראש – טל': 054-7621285 (יעל); או ב-"גוסטה", "בוטיק 5", "בלומה", "בנות" ובשאר החנויות המופיעות ברשימה באתר המותג (או בדף הפייסבוק)

 

כרוכים אחריה. צעיף וחולצה שקופה של Andy Ve Eirn (צילום: מיכאל טופיול)

 

מתכרבלים במשרד. צעיף סרוג של Andy Ve Eirn (צילום: מיקה שפר)

 

עשתה וי. אריג יפהפה של Andy Ve Eirn (צילום: מיכאל טופיול)

 

אצלי הכול בסוודר. סריגים לגברים מעבודת הגמר של יעל שרעבי (צילום: מיקה שפר)

 

[PSGallery=94si1wy31x]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה