02 ביולי, 2018

הלילה לא עושים חשבון

סייל קיץ נחת אצלנו ל-48 שעות בלבד והמיס את המחירים באתר לשלוליות: החל מ-50% הנחה ועד שבעל הבית יחזור מהאשפוז! בואו לגרוף לעגלה כאילו אין מחרתיים (אבל באמת עכשיו). כי פראיירים, אתם לא

תגידו, איך אתם עם תחושת בהילות, עבודה תחת אש, היפר ונטילציה, סחרחורות ונמלול באצבע המקלידה? סבבה לכם? יופי, אז אתם לגמרי מוכנים לדבר הבא:

סייל "קיץ ממיס" השנתי שלנו הוכרז הבוקר רשמית ול-48 שעות בלבד בכל חופי המרקט, עם הנחות שמתחילות ב-50% ולא נגמרות עד שהמציל שורק לצאת מהעמוקים! לא, יותר מלחיץ מזה אין.

אז אם אינכם שאננים מחד, או סובלים מחרדת ביצוע מאידך, נסו להתרכז ולדוג למשל (לפני שאנחנו חוטפים לכם) כל זוג סניקרס בנסימון מאוירות בידי KOKTIT מארגז המציאוֹת שכאן; או שמלות ואאוטפיטים שווים ש-NAFTUL מציעה במבצע; או אולי איזה בגד ים רותח בהנחה שעושה כוויה מהחנות של אורלי שפירא – Hello Sunshine? ויש כמה מגבות חוף ענקיות שמאוד נכונות לנו לפתיחת העונה בגורדון; פלוס ספרים מעולים לחופשה במיקונוס ובמחירי צ'רטר; וגם כפכפים, סנדלים, משקפי שמש, כובעים ועוד מיליון עניינים נחשקים, שריכזנו לכם באוסף הממיס שכאן. והכל כאמור – בחצי מחיר. שתי המילים הכי יפות בעברית.

אל תתנו לנו לעכב אתכם עוד רגע (נותרו בקושי 40 שעות של השגעת הזאת) ולכו להתמודד עם ערמת ההתלבטויות שאגרתם ליד הקופאית. בעצם, קחו גם בסגול וגם בשחור! הלו, זה ב-50%, כבר ציינו?

סייל קיץ ממיס במרמלדה מרקט – החל מ-50% הנחה למשך 48 שעות בלבד על עשרות אלפי המוצרים המשתתפים במבצע (בתוקף עד מחר בחצות, 3.7.18, 23:59). להצצה באוסף הפריטים הנחשקים מהסייל – בואו הנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה