30 באוקטובר, 2016

הכל זה מלמטה

מצאנו תרופה למכאובינו (הרבים והמתרבים), ושמה בשראל - טל גת. הכירו את הרפלקסולוגית והמעסה שחוללה פלאים במכונה החלודה שלנו

איכשהו יצא שבתקופה האחרונה אנחנו לא פיקס. פה דלקת גרון. שם נתפס הגב. דברים קטנים תודה לאל ועדיין – מבאסים ומאתגרים. מזל משמיים שחברה חדת אבחנה תפסה אותנו בשבוע שעבר מדדים בגב שפוף לאוטו, הכניסה לנו לכיס את הכרטיס של אחותה – טל גת, רפלקסולוגית בכירה ומעסה. או כפי שהיא שמורה לנו מאז בנייד: "טל-איפה היית-עד-היום-גת".

טל המקסימה, שהתחילה בכלל בלימודי פסיכולוגיה, תמיד הרגישה שהידיים שלה נועדו לעשות משהו מועיל יותר מלרשום אבחנות בפנקס. היא למדה ולמדה בלהט ששמור רק למכורים וכבר כמעט עשור שהיא מטפלת באהבה בפציינטים דואבים מכל קשת הבעיות: סינוסיטיס מרגיז שלא עובר, כאבי גב שהאנטיביוטיקה הרימה מהם ידיים, מיגרנות מהגיהנום, בעיות סוכר או עיכול שחשבתם שהן גזירה לחיים, ואפילו משברים נפשיים. עבור כל אלה ועוד, טל תמצא מזור מתאים וטיפול שמשלב בין רפלקסולוגיה בטכניקת לחיצות מקצועית, לבין עיסוי בריאותי בשמנים מיוחדים שהיא רוקחת, כולל אפילו אבחון במגע לגבי דלקות או בעיות סוכר שאפילו לא ידעתם שיש לכם. אבל ההתמחות העיקרית שלה היא טיפול בנשים בהריון, הרבה לפני או אחרי לידה, שסובלות מבחילות, שמתקשות לקום, ללכת או פשוט זקוקות לעיסוי טוב (ליידיז, נמצאה מתנת הלידה המושלמת). וכן, החל מהשליש השני זה לגמרי מותר, כשאתן בידיים הנכונות כמובן.

הגענו מרוטים למרפאה המקסימה שלה בצפון הישן של תל אביב. התמסרנו מהרגע הראשון לאצבעות הבוטחות, למגע הנעים, לחיוך האופטימי של טל, שנולדה לטפל ועושה את זה ברוחב לב. כעבור שעה ורבע של שיחה קצרה וטיפול, הגב והלב אמרו תודה. מדי פעם טל מעבירה גם סדנאות בנושאי אבחון בכפות הרגליים או חיזוק מערכת החיסון אצל ילדים, כך שתוכלו להתאהב בה עוד לפני שהורדתם גרביים. קדימה, מי אמר "איי!" ולא קיבל תור?

טל גת, רפלקסולוגית בכירה ומעסה (מתמחה בהריון, לידה והריון תאומים) – החל מ-250 ש"ח (תלוי באורך וסוג הטיפול). ניתן לרכוש שובר מתנה.
לפרטים נוספים – טל': 054.4592617, קליניקה בשכונת הצפון הישן, תל אביב, פייסבוק

הידיים שנולדו לעזור לכם. טל גת (צילום: תובל רבינא)

הידיים שנולדו לעזור לכם. טל גת (צילום: תובל רבינא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה