06 בפברואר, 2018

החיים שלנו תותים

יצאנו לקטיף עצמי של תותי-שדה בחלקה מושקעת, כיפית ומתחשבת, וחזרנו עם תובנות חשובות לגבי יום המשפחה. סופר-נני, תגבי אותנו פה

גם אם אין לכם שום מטלה לקראת חגיגות יום המשפחה, שיחולו כנראה לאורך כל שבוע הבא (מי מלווה לנו פלקט עם אילן יוחסין שכבר כולל סלבז?) – יש סיכוי שבכל זאת מתחשק לכם לציין את היום בחיק בני ביתכם. ובכן, אם יורשה לנו, הנה הצעה שמוגשת לכם כמתנה מאיתנו (הי, משפחה או לא?): פעם בשנה טיילו עם התא הגרעיני שלכם בלבד. בום.

מצאו יום (טיפ רותח: ראשון!), קבעו יעד נחמד וסרבו לכל הצעה מחברים שתגיע בדרך. רק דמיינו: לא להשכים בשעות לא שעות ואז להשתרך בשיירה מלחיצה, לא לאחר לאף אחד בצומת בני דרור, לא לתאם מתי עוצרים לצהריים או להתבייש שהבאתם שטוחים במקום להכין פיתות. פשוט טיילו עם החבורה הפרטית שלכם, בתנאים שלכם, עם כל מה שזה אומר. לא תאמינו באיזה אור חדש תראו פתאום את עצמכם, וכמה כיף ואופי זה מוציא מהילדים. לא חייבים אגב להרחיק ליומיים בחרמון (למרות שזה החלום). אפשר גם לשעתיים בשישי הקרוב, לקטיף מושלם שהיינו בו לאחרונה, ובלי להגיד מילה לאיש (והופ חסכנו לכם 3 רכבים ביציאה מהחניון, אתם עוד תודו לנו):

כבר כמעט 20 שנה שבמושבת גדרה מפעילים רונן ומיכל הילל את "אגרונן" – חלקה חקלאית מושקעת וענקית לקטיף עצמי של מגוון פירות, בהתאם לכל עונה. מה שהחל כדונם אחד של פטל, הפך עם הזמן למתחם רחב ומתחשב, שמזמין לזלול חופשי במקום או לקטוף הביתה מעצי תות לבן, תות שחור על כל זניו, פיטנגו, פטל, שזיפון, שסק והמון תותי-שדה עסיסיים ומתפוצצים מטעם. והשוס? תשכחו מהבוץ והסחל'ה שמתווספים לכל ביס. כאן הכל צומח באוויר מתוך שוחות-אדמה מיוחדות ומסודרות התלויות בגובה העיניים והברכיים בחלל החממה. כך שתוכלו לזלול מיד מהיד, הכי טרי וכפי יכולתכם.

בשבילים הרחבים והמונגשים, פזורים לשימוש הקוטפים העייפים בימבות ואופניים. ויש גם משחקייה פתוחה גדולה, מתקני חבלים, ערמות חציר לטיפוס, רחבת נדנדות-חבל מוצלת טבעית, ספסלים למנוחה והחתלה, פינת חי קטנה, דשא לפיקניק ספונטני, ועוד הפתעות להשלמת הנשנוש (גלידות, מיצים סחוטים, זיתים וכולי). אבל הכי קנה אותנו? קערת קצפת מתוקה וקרירה שאפשר לקנות ב-5 ש"ח ולחסל את כל הקופסה שזה עתה נקטפה.

בשורה התחתונה – חברים זה מעולה ומגוון ולעיתים אף ממתן ריבים (לעיתים). אבל כשהמשפחה עושה משהו ביחד לבד, זה הפיטנגו שבקצפת. אוטוטו יום המשפחה שמח!

קטיף עצמי ואכילה חופשית בחלקת "אגרונן" – 30 ש"ח כניסה (מעל גיל 3), קופסא ריקה לקטיף ואכילה בבית – 20 ש"ח
מושבת גדרה, "אגרונן" בווייז (או באפליקציה), שישי – 9:00-15:00; שבת 09:00 ועד גמר הפרי הבשל. התעדכנו בפייסבוק או בטל': 053.9374258

 

agronen1

 

agronen3

 

agronen2

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה