25 באוקטובר, 2016

החוג למדעי הסטייל

אנו מכריזים על פתיחת ימי סמסטר SALE במרמלדה מרקט, עם הנחות שישדרגו את הסטודנטים בכל חזית - מאבזור התיק, דרך האאוטפיט ליום הראשון ועד דיגום דירת השותפים. האקדמיה לשיק מאחלת בהצלחה

אאחרי 700 ימי חול המועד, ואחרי ששמחנו בחגינו ובחניוני ארצנו, ואחרי שהעסקנו את ילדינו בכל ג'ימבורינו – תגידו, אפשר כבר לקפל את כל החינגה הזאת ולהתחיל להסתכל לשגרה בעיניים? תודה!

והבוקר – אין זרקור שיותר מתחשק לנו להרים מזה שיאיר (ויעיר) את השכבה הכי עצלה בבית: הסטודנטים החופשיים. הלו, תתעוררו! יש לכם בדיוק 5 ימים להגיע מדוגמים לשיעור הראשון בכלכלת מיקרו (ולרשום אותנו גם, כן?).
 
ובכן, לכבוד פתיחת שערי האקדמיה, אנו מכריזים בזאת על סמסטר SALE הגאוני של מרמלדה מרקט (מהיום ועד מוצ"ש, 29.10), שיחזיר – שלא לומר יבעט – את כל המנומנמים מהספה, את כל השבים מהודו או אוספי הסילבוסים החרשנים – היישר חזרה לקמפוס, אבל בשיא הסטייל, ועם הנחות-סטודנט של עד 70%!

כדוגמא לכל מה שהולך שם, שלפנו 20 פריטי מאסט שישיגו לכם נקודות זכות בכל תחום – החל מאיך מתאבזרים לשיעור הראשון, דרך מה לובשים למדשאה של הקוליים, ועד מדריך לשדרוג דירת-שותפים-מחולקת. מוזמנים להעתיק חופשי:

בתמונה למעלה – כך תחרשו נכון: 1. תיקי גב מעולים בשלל צבעים של HelloLulu, שמתאימים למחשבי 13 אינץ' ולכל שמונצעס וחטיף אנרגיה שתצטרכו; 2. תיק צד ללפטופ 15 אינץ', הכי סטודנטיאלי-קלאסי;  3. עטי עץ דקים ומעולים של MARK'S (קל יותר לבחור חוג ראשי מאשר צבע אחד); 4. תיק גב שחור עם תא מרופד לטאבלט, וכמויות סטייל שירכשו לכם חברים בהתאחדות הסטודנטים; 5. קלמר שחור יפני גמיש ומושלם של מידורי; 6. מחברת שורות של O-CHECK עם כריכת משבצות יפהפה (80 עמ' שלא תעיזו לתלוש עבור איש); 7. פד לעכבר וגם פנקס שולחני בעיצוב רוני רפפורט, עם 50 דפים נתלשים לשרבוטים (בזמן שהמרצה מייבש)

 

מי מעתיק מאיתנו? עוד הנחות-סטודנטים ומבצעים למרצים - בסמסטר סייל במרקט

מי מעתיק מאיתנו? עוד הנחות-סטודנטים ומבצעים למרצים – בסמסטר סייל במרקט

 

בתמונה למעלה – כך תיכנסו לאודיטוריום: 8. סניקרס לבנות קלאסיות של SUPERGA (עדיין אין לכם? איך התקבלתם לפה?); 9. עגילי כנף דו-צדדיים בעיצוב מיטל בר-נוי (להטרפת המרצה); 10. מכנסי ג'ינס מודפסים קצרים לגברים ולרביצה נוחה בקפיטריה; 11. סקיני של My Piece משופשפים ומחמיאים (לפחות כמו להתקבל לשנקר); 12. כפכפי השת"פ המוצלחים של AKA ושרה בראון (נולדו לביטוי "סטודנט חופשי"); 13. מכנסיים שחורים סופר-נוחים של יעל אדמוני (הכירו את מדי החרישה שלכם); 14. שמלת אוברסייז שחורה של ליאת רזיאל (מעולה להחבאת שליפים בעת הצורך)

 

 

 

לשדרוג הדירה המחולקת. עוד פריטים שווים בהנחות סטודנטיאליות - עכשיו בסמסטר סייל במרקט!

לשדרוג הדירה המחולקת. עוד פריטים שווים בהנחות סטודנטיאליות – עכשיו בסמסטר סייל במרקט!

 

בתמונה למעלה – כך תשדרגו את המעונות: 15. תמונה גרפית מקורית של "אקלקט" שבעלת הנכס בטוח תרצה לגנוב לכם; 16. קופסת אוכל עם חלוקה מושלמת של GoEat שמתאימה לחימום במיקרו (ולאיסוף ריפיל מאמא בסופ"ש); 17. סל כביסה קלוע ומרופד עם מכסה (להפרדת תחתוני-שותפים); 18. כסא לימודים וינטג' קלאסי, שתוכלו להזמין גם משופץ, מאמתי קמינר; 19. לוח שנה עם שם בהתאמה אישית (ומקום לסמן תור מי לשלם וועד בית); 20. מייבש כלים חכם וקולע כמתנת חנוכת דירה (ללא מדיח)

 

עוד אלפי פריטים בהנחות סטודנט של עד 70% – עכשיו בסמסטר SALE במרקט (עד מוצ"ש 29.10.16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה