05 באוגוסט, 2015

הזורעים ברינה

קונדיטוריית SEEDS מציעה מאפים, עוגיות ושלל תופינים טבעוניים ומעולים, בלי גרם של רגשות אשם. כך זורעים מצפוּן

תקשיבו, גם אנחנו מתים להיכנס לקטע הטבעוני, לגמרי מתאים ונחוץ לנו מכל בחינה. אבל האמת היא שאנחנו פשוט לא יודעים מאיפה מתחילים, על מה מוותרים קודם ולמי מתקשרים ברגעי משבר.
 
לפחות עם תחום המתוקים הטבעוניים אנחנו הולכים לחזק את הקשר: הכירו את SEEDS, הקונדיטוריה הטבעונית הראשונה בישראל שמציעה תופינים ומגדנות וללא פירור רגשות אשם (חכו שתנסו את הרוגלעך פה, אתם לא מאמינים). יש כאן מאפים, לחמים, ממרחים, עוגות, פרלינים, קישים ומנות לקחת הביתה, עוגיות מטריפות שכיף לזלול על הדרך או להביא בשישי להורים, והכל עם תחליפים יצירתיים לשמנת, חלב, חמאה או ביצים. די מדהים. באתגר הזה עמד בהצלחה זיו סנדלר, הבעלים והקונדיטור הראשי, שהפך לטבעוני ולמד איך לשלב זאת בעבודתו (כמו שימוש ברסק תפוחים במקום ביצים) מהמאסטר עצמו – הנס ברטלה. לאחר שעבד והתמחה בפטיסריז שונים, ערך ניסויים בבית ועל חברים, החליט לאחרונה להקים עם זוגתו נטע את "סיד'ס" בתל אביב ולהתחיל להפיץ את כל הטוב הזה.

לכבוד הקיץ נוספו בוויטרינה הפתעות כמו ארטיק גלילית בקרם קוקוס, פאי נהדר של דומדמניות, עוגיות פלורנטין (ממכרות!), בורקסים במילוי גבינת קוקוס, טופו וקשיו, ועוד. הכל פשוט מעולה, נעשה בייצור עצמי ומחומרי גלם טריים (ללא פירות משומרים או תערובות תעשייתיות). שרק יגדלו ויתרחבו! טופו, טופו, טופו.


SEEDS
– החל מ-4 ש"ח לעוגיה ועד 170 ש"ח לעוגה שלמה
קינג ג'ורג' 97, תל אביב, טל': , 03.5404006,
www.veganseeds.co.il

ללא לקטוז או רגשות אשם. ארטיקים של SEEDS (צילום: שרית גופן)

נטול לקטוז ורגשות אשם. ארטיקים של SEEDS (צילום: שרית גופן)

 

קריית טבעון. פאי דומדמניות, ועוגת סולת הפוכה עם שזיפים, SEEDS (צילומים: שרית גופן)

קריית טבעון. פאי דומדמניות, ועוגת סולת הפוכה עם שזיפים, SEEDS (צילומים: שרית גופן)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה