10 ביוני, 2015

הדרום הפרוע

"לוּנָדַע", מוזיאון ילדים חדש בבאר שבע, שכולו פארק שעשועים ומדע לכל גיל, הוא בילוי מושלם לילדים ולהורים . בן גוריון ידע על מה הוא מדבר

השורות הבאות מיועדות לכל מי שעוד שנייה מושיב את הילדים למיין M&Ms מרוב שנגמרו הרעיונות מה לעשות בשבת בבוקר: סעו לבאר שבע. אתם לא מאמינים מה קורה שם.

לאחרונה, משהו טוב מאוד עובר על בירת הנגב המתחדשת, כמו לדוגמא המחבוא הנוכחי שלנו לעונה: מוזיאון הילדים "לוּנָדַע", או לונה-פארק של ידע, אבל ממש. מבית היוצר של PlayPlus (והחבורה היצירתית שאחראית בין השאר על התערוכה המצליחה "א-בא-גע-דע"), נפתח בינואר האחרון מוזיאון מעוצב לעילא שמתאים לילדים מגיל אפס ועד 12. יש כאן 3 קומות עם 8 גלריות נושאיות שתוכננו מהרצפה ועד התקרה עם טריליון מתקנים, משחקים מקוריים בפנים ובחוץ, ומיצגים אינטראקטיביים שמזמינים את הילדודס שלכם להוציא מרץ ועל הדרך לקבל מידע וכלים להתמודדות עם נושאים כמו ניהול זמן וכסף, תזונה נכונה, הבעה עצמית וביטוי רגשי, שפות ותרבויות, אמנות ותיאטרון, חלל וכדור הארץ ועוד. והכי כיף? קוד הלבוש כאן מחייב גרביים כי אסור לאף אחד לנעול נעליים (כולל הקרוקס שלך, שולה), מה שרק מוסיף לאווירת הג'ימבוריה הענקית.

כל מתקן תוכנן להתאים לטווח גילאים גדול, כך שגם אם הילד לא מבין מה זה אבות-המזון הוא עדיין ייהנה "להגליץ'" ירקות ופירות דרך צינורות טטריס גדולים או "לעבוד" בקפיצות בטרמפולינה שמרוויחה כסף. כעבור שעתיים וחצי של צווחות אושר, גם בנות ה-4 (שהגיעו עם אנרגיות של מפעל רדבול) וגם בן ה-10 חודשים נהנו בטירוף, לחצו על כל כפתור אפשרי, ביקשו לדעת כל עובדה על כדור הארץ (תרתי משמע) וחזרו עם אייפון שאין בו מקום לעוד חצי תמונה. תוסיפו לזה את הלאנץ' בקפיטריה והחרופ שתפסנו בדרך חזרה הביתה והרי לכם שבת דרומית חלומית.

לונדע – מוזיאון הילדים ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל (יוזמה, אוצרות ופיתוח: חברת Playplus בראשות תמר הדר ואפרת אדיב) – 55 ש"ח כניסה (תשלום מגיל שנה ומעלה. מחיר מיוחד לתושבי ב"ש – 40 ש"ח. הנחות לזכאים). מספר המקומות מוגבל. כרטיסים באתר או בטל': 08.6226926
דוד הראובני 25, באר שבע, ראשון-חמישי: 09:00-13:00, 16:00-19:00. שבת: 09:00-17:30. יש להצטייד בגרביים, הכניסה למקום ללא נעליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה