03 במאי, 2012

הג'וב האיטלקי

דלית קצנלנבוגן היא בדיוק מי שאתם צריכים לפני (או תוך כדי) כל קפיצה לאיטליה. הכירו מדריכת ויועצת טיולים שמחזיקה בג'וב האיטלקי המושלם

כמה אנחנו מקנאים באנשים שחוזרים מחופשה מושלמת. כזו שמתוכננת למשעי, שעושה וי על כל טיפ שנאסף מראש, שמתחשבת בכל חבר במשפחה (גם בזה שלא יכול בלי שנ"צ קטן במלון, וגם בזו שחייבת לחזור הביתה עם מתנה לכולם, כולל העוזרת). ובפרוס עונת הטיולים החדשה (עם הפנים לקיץ, אין ברירה אחרת) – החלטנו לנסות גם, והסכמנו פה אחד על שתי נקודות פתיחה קריטיות: איטליה. ודלית קצנלנבוגן.

דלית, מדריכה ויועצת טיולים עם ספציאליטה באיטליה, המקום בו היינו אמורים להיוולד או לפחות להעביר את הפנסיה, החלה את הרומן האיטלקי שלה (לא שצריך הרבה תירוצים) כשהצטרפה לצוות הביתן הישראלי בביאנלה בוונציה ב-93', ולהפתעתה הרגישה מיד בבית. בעשרים השנים שחלפו מאז הספיקה לגור, ללמוד, לתייר ולהדריך בשלל מחוזות, ערים, היי לייטס ומקומות חבויים, והפכה את ארץ המגף – לנעל הכי נוחה שלה. ב-2009, ובמקביל לקריירה בעריכה גרפית, החליטה לרכז את הידע שצברה באתר מעוצב למשעי (שאפו לשרון וובר-צביק) ונוח לשימוש, בו היא מעלה מדי שבוע פוסטים כיפיים עם תמונות שיגרמו לכם לדמוע ואז לארוז. לאחרונה, הפכה דלית את החלום לפול-טיים-ג'וב של ייעוץ והרכבת מסלולים מותאמים אישית בחבלי הארץ בהם ביקרה, המתחשבים תמיד בכמות האנשים, הגילאים, התקציב ונקודות העניין של כולם. דלית תשים לב למשל שלא תבזבזו זמן יקר על נסיעות ארוכות, תמליץ איפה הכי כדאי לעצור בדרך, תעודד שמירה על תקציב ממוקד וחסכוני, תדאג להורים שקפצו לבקר את הסטודנט העסוק שלהם בפירנצה או לחתן הבר מצווה (אוהד מילאנו), ובקיצור – תרד לרזולוציות הקטנות ביותר, שציפי מהסוכנות פשוט לא מתפנה אליהן. אם תרצו, תוכלו להזמין דרכה גם מלונות וכרטיסים, ואפילו ליווי צמוד לאורך הטיול, הכולל אנקדוטות שרק איטליופילים אמיתיים מכירים.

במקרה שכבר סגרתם לקיץ הקרוב אול-אינקלודד-תאילנד – הציצו בינתיים רק באתר שלה, "ויוה איטליה!", שמרו לכם בפייבוריטס כתבות כמו הגלידריות כי טובות בבולוניה, יום בקאררה או מסלול באומבריה – ותראו איך מיד גם לכם יתחשק לעבור מכפכף למגף.

ייעוץ והדרכת טיולים באיטליה – החל מ-100 ש"ח לתכנון יום מסלול מפורט (המחירים תלויים באורך הטיול ובמספר המשתתפים)
לפרטים נוספים עברו לאתר – Viva Italia או בטל': 054-4735480 (דלית)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה