12 באפריל, 2015

הבשורה על פי יוחנן

"יוחנן" היא מעדניה מושקעת שמציעה אוכל גורמה ברמת שף לקחת הביתה, לאכול במקום או להזמין עד אליכם. להתראות חומוס קומפלט, אל תכתוב לנו

ברוכים הבאים לשבוע שאחרי כל האיסורים והתגליות בתחום מה כן או לא כשר לנשנש (מסטיק אורביט, הפתעת). ואם כל הכבוד למצה-פיצה במיקרו, אין כמו לבחור על איזה הר קמח לצנוח ראשון ביום שאחרי. ובכן ליידיז אנד שמיינעס, הנה הבחירה שלנו: כל דבר מדיספליי המאפים המטמטם של "יוחנן".

הכירו את המעדניה שהופכת את הסוגיה הכי מטרידה בחיינו – "מה אוכלים לצהריים?" – לפיקניק. אבל ממש. הכל התחיל כשהשפים יוחנן ברנשטיין ואיתי פרידמן שמגיעים מבישול גבוה לקהל מפונק, נפגשו והחליטו לחבר בין אוכל גורמה, טרי ומושקע ברמת שף, לבין קטגוריית הטייקאוויי הבעייתית, שמסתכמת בדרך כלל במה שאפשר להעמיד על פתיליה או נכנס לפיתה. בהמשך הצטרף גם רן אבידן (מבעלי רשת הקפה והמאפיות Gail's הבריטית) וביחד הפכו שלושתם את החלום ל-2 סניפי בוטיק יפהפיים (ברמת השרון ותל אביב) שמאפשרים לבחור מתוך תפריט יומיומי מתחלף של מנות ביתיות (בהנחה שאבא שלכם זה ג'יימי אוליבר, כן?) כמו סלמון בקראסט אגוזים, קציצות בקר בלימונים וכוסברה, חזה הודו בחרדל ודבש, לביבות ירק ושיבולת שועל, ותוספות כמו מיקס דגנים ופורטובלו, או סלט סלק, חיטה ורוקפור. וזה רק מתפריט יום ראשון, שתבינו. לאורך כל השבוע תוכלו לקחת או לזלול במקום ארוחות בוקר עשירות (ובקרוב גם ערב), מוצרי מזווה ודליקטסנים סטייל עלי גפן, זיתים, לבבות ארטישוק, ממתקי שוקולד וכמובן – מאפים מטריפי חושים (חבר'ה, באנו בשבילכם, נשארנו בגלל השאר). והכל ארוז וממותג הכי לונדון שאפשר.

אם לא מסתדר לכם להגיע לסניפים תוכלו להזמין משלוח עד המשרד או הבית, ואם יש לכם אירוע על הראש אבל אפס כוח להעמיד סירים – יש גם אופציה לקייטרינג מתפריט אישי שתרכיבו איתם ויוגש בכלים היפים שלהם (או שלכם) ואפילו עם צוות נחמד שיארגן הכל, יגיש וינקה. יותר מזה? הפרזתם.

יאללה יוחננים, תתחילו לארוז לנו אחד מכל אחד שם, יצאנו לדרך.

יוחנן – אוכל לקחת הביתה, מעדניה ומסעדה – ארוחות בוקר 40-50 ש"ח, צהריים – 50-70 ש"ח. משלוח חינם בהזמנות מעל 100 ש"ח.
החשמונאים 86, ת"א (10:00-18:00); טרומפלדור 10, רמה"ש (08:00-19:00, ובקרוב עד חצות). להזמנת טייקאווי, משלוחים או אירועים – היכנסו לאתר.

 

רוצים הכל. אוכל גרומה לקחת הביתה, "יוחנן"



מוצרי מעדניה ומזווה. "יוחנן"





מה, מה, מה אוכלים היום? הצצה לדיספליי ולסלטים, "יוחנן"


 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה