11 ביולי, 2019

הבראנץ' עולה קומה

מדושני עונג, גוּד ניוז: בקומה ה-5 של מלון "לייטהאוס" המרהיב, מגישים מעתה גם לקהל הרחב ארוחות בוקר מגוונות, מקוריות ומעולות, שמגדירות מחדש שחיתות מהי. ברוכים הבאים לבופה מהחלומות הכי לאס וגאס שלכם

נניח שלחבר/ה טוב/ה שלכם יש יום הולדת בקרוב (אהמ, אהמ). ואין להם תוכניות מיוחדות עדיין (למה אתם שואלים?). והם נוהגים לאכול. מתחביביהם אפילו. מה תעשו? הנה מה: גשו למלון LightHouse בתל אביב, עלו לקומה ה-5, צאו למרפסת היפה-שלא-מהעולם-הזה המשקיפה אל הים, ואכלו כפי יכולתכם מארוחת הבוקר המטריפה והמקורית, המוגשת מעכשיו גם לקהל הזללנים הרחב, ולא רק לאורחי המלון. רשמתם? יופי. וב-300 מילים נוספות:
 
בחודש האחרון החליטו ה"לייטהאוסים" החכמים (מקבוצת מלונות "בראון"), לאפשר לכולם להצטרף למה שקורה בבראנץ' הטעים והמופרע שהם מרימים פה בוקר-בוקר, הכולל בופה עשיר, מקורי וחופשי, פלוס מנות מהתפריט, שישאירו אתכם מדושני עונג עד הערב. שלמחרת. על כל זאת הופקד השף הבכיר של הרשת – מאור סבאג, תומך נלהב בטענה שארוחת בוקר היא החשובה ביום, המקפיד על חומרי גלם מתוצרת מקומית (תוך קיום קשר הדוק עם חקלאים ויצרנים קטנים הנוקטים אחריות סביבתית), נוהג לחדש תדיר את המנות לפי החשק והעונות, ובגדול – מאמין בשפע מהחלומות הכי גרגרניים שלכם. דהיינו: תשכחו מהמקושקשת-קוטג'-בורקס-דני שהתרגלתם להעמיס עד היום במלונות. ותעלו קומה. או חמש.
 
פה תוכלו לזלול למשל דגים בטכניקות כבישה שונות; קציצות טונה; סלט תאילנדי חריף; ארטישוק צרוב; סיגרים מרוקאים במילוי תפוח אדמה, צזיקי יוגורט וקישואים; עלי גפן; כנאפה מלוחה; ארנצ'יני מנגולד תרד ופרמז'ן; לביבות פרסה; קבב דג בגריל; גראטן תפוח אדמה; חצילים במרינדה וצלפים; לחמים; ממרחים; עוגות; וופל בלגי מסירופ מייפל; מאפי ירקות ופשטידות עשירות, פינת גרעינים וסופר-פודז – אותם מוסיפים ליוגורטים שבמקרר הפתוח לשימושכם, המציע גם קינוחי צנצנת מתחלפים; פירות טריים; מיצים סחוטים בבקבוק אישי; ועוד דליקטסנים ומעדנים כיד המלך המופרע. ורגע, יש גם פינה מושחתת לילדים עם דגני בוקר, שוקו, סוכריות גומי, עוגיות, גרנולה, חלבה ארוזה, אצבעות קינדר וכל מה שרק ווילי וונקה יכל לתכנן להם.

ניצחתם את הבופה? טעמתם מהכל ועשיתם ריפיל? גיבורים גדולים. נראה אתכם עכשיו מתגברים על מנה אה-לה-קארט, שכלולה בדיל: תרצו 2 ביצים עם 3 תוספות, או שקשוקה ירוקה על תרד עם זוקיני? אולי "בראון בנדיקט" על בריוש, שמנת וירוקים; או על חלוּמי, אננס ונענע? יש גם פריטטה מושקעת; טוסט צרפתי עם אננס במי ורדים, אפרול וקצפת; או פנקייקס עם שברי בראוניז, מרשמלו וקרמל מלוח. עדיין איתנו? מצוין, פתחו כפתור והיכנסו עם כל זה להוט-טאבּ שמחכה לידכם. אמיתי ודקדנטי לגמרי: את כל השגעת הזאת תוכלו לזלול במסעדת המלון היפהפיה (די בטוחים שצילמו פה קליפ של קייטי פרי) או דווקא במרפסת השמש המרהיבה שלצידה, המציעה שלל פינות ירוקות פרטיות, מיטות שיזוף, פרגולות "גזיבו" פורחות, ואפילו ג'קוזיז חבויים בהם מותר לכם לטבול, לזלול ולהגדיר מחדש הדוניזם מהו.
 
אה, בוס? יש לנו איזה משהו מחר בבוקר, אל תחכה לנו עם החומוס.
 
ארוחת-בוקר במלון "לייטהאוס" (כולל בופה חופשי, מנה מהתפריט, קינוחים, שתיה קלה וחמה ללא הגבלה) – ראשון-חמישי – 95 ש"ח לאדם (מחיר הרצה, ילדים – עד 3 בחינם, בני 3-12 שנים – 55 ש"ח); שישי-שבת – 120 ש"ח (כולל כוס קאווה או קוקטייל)
כל יום, 07:00-11:00, Lighthouse by Brown, בית מגדלור, בן יהודה 1, תל אביב, טל': 03.7660500, פייסבוק, אינסטגרם

 

עם הפנים לים. מרפסת המסעדה, קומה 5, לייטהאוס

 בראנץ' בגן עדן. מרפסת המסעדה, קומה 5, לייטהאוס (צילום: מקס מורון)

 

למה מגיע לכם כל הטוב הזה? מנות מתוך תפריט הבוקר של לייטהאוס (צילום: שי נייבורג)

למה מגיע לכם כל הטוב הזה? מנות מתוך תפריט הבוקר של לייטהאוס (צילום: שי נייבורג)

 

ניפגש בגזיבו. הצצה למרפסת ולמסעדת "לייטהאוס" (צילומים: שי נייבורג, מקס מורון)

ניפגש בגזיבו. הצצה למרפסת ולמסעדת "לייטהאוס" (צילומים: שי נייבורג, מקס מורון)

 

תשאירו מקום לריפיל. הצצה לבופה ולתפריט הבוקר, LIGHTHOUSE (צילום: שי נייבורג)

תשאירו מקום לקינוח. הצצה לבופה ולתפריט הבוקר, LIGHTHOUSE (צילום: שי נייבורג)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה