01 באפריל, 2015

הבא בתור הוא אסוס

אתר ההמלצות מרמלדה וענקית האופנה הבריטית ASOS יוצאות בשיתוף פעולה ומבצע בלעדי לקוראי מרמלדה. החזיקו בהישג יד כוס מים וכרטיס אשראי, זה אמיתי לגמרי

תקשיבו, אנחנו לגמרי מודעים לתאריך של היום, אחד באפריל, ובכל זאת, למרות הפוטנציאל –  השורה הבאה אינה מתיחה: ענקית האופנה הבריטית ASOS, ההאנגר הבלתי נגמר לכל הדברים שהיינו שמחים שיהיו שלנו, שלנו, שלנו – יוצאת בשיתוף פעולה ומבצע בלעדי לקוראי אתר מרמלדה בלבד (אתם יושבים?):

מהיום ועד סוף החודש (30.4.15) אתם (ואנחנו כמובן) מוזמנים ליהנות מ-20% הנחה על כל מה שתרצו באתר האולטרה-קולי הזה, שמצליח לנעוץ את הטרנדים הכי נכונים ומאפשר לכם להרגיש כמו אחרי שופינג באוקספורד סטריט, בלי להניח זרת בנתב"ג.

לא ציפיתם, תודו.

למי שעוד לא מכיר (זהירות, זה ממכר) – מדובר בבוטיק אופנה אונליין לנשים ולגברים, שלא מפסיק להתחדש בבגדים, נעליים, אקססוריז, תכשיטים, משקפי שמש ומה לא, מהמותג הפרטי של הלייבל או ממאות מותגים שווים מכל העולם – מהודו ועד אוסטרליה, שאסוס כבר צדו בשבילכם. הכל מחולק לקטגוריות נוחות לקניה, עם תמונות שעוזרות לכם למדוד בעין מכל זווית, ובמגוון סגנונות שאין סיכוי שלא תמצאו את עצמכם. ואם אתם כבר חזק בעניין (ויש לכם תור פרטי משלכם לחבילות אסוסיות בסניף הדואר) – המשיכו כרגיל, רק ב-20% פחות.

אז מה צריך לעשות?
1. להירגע ולשתות כוס מים. זה אמיתי לגמרי.
2. ללחוץ כאן, להירשם למבצע ולקבל את קוד הקופון (שתוקפו מוגבל, מהרו לנצל)
3. להתחיל שופינג היסטרי וחסר מעצורים. תתחדשו!

זהו, אנחנו מתפנים להעברת כל המועדפים שלנו ישירות לעגלת הקניות. אם יהיו לנו התלבטויות, אנחנו יודעים איפה למצוא אתכם. נתראה בקופה.

20% הנחה לקוראי marmelada.co.il באתר ASOS – עד סוף אפריל 2015 (מוגבל לניצול חד פעמי ללקוח).
לקבלת ההנחה – לחצו כאן, מלאו פרטים והקופון יישלח אליכם למייל.

*תוקף המבצע 1-30 באפריל 2015, לניצול חד פעמי ללקוח בהזמנות של עד 500 פאונד (לפני הנחה). אין כפל מבצעים; לא תקף במקביל לקופונים אחרים, תווי מתנה, משלוחים, ASOS Marketplace או ASOS Premier subscription. המבצע תקף אך ורק ללקוחות בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה