27 באוקטובר, 2013

הבאנו את הסתיו

לרגל פתיחת חגיגות "סתיו סייל" במרמלדה מרקט, קבלו קיט סתווי מושלם לעונת מעבר

כבר טעמתם גויאבה ראשונה לעונה? נפרדתם יפה מהפדיקוריסטית שלכם לרבעון הקרוב? הוצאתם מרשם לאנטיביוטיקה (ג'אסט טו בי און דה סייף סייד)? אם כן, נראה שאתם די מוכנים לסתיו.

כדי לוודא שיש לנו בבית את כל מה שצריך, ובעיקר כדי לחגוג את הימים הכי נעימים בשנה, הכרזנו היום על פתיחת "סתיו סייל" במרמלדה מרקט. זה אומר, שביקשנו מכל בעלי החנויות לסדר על המדפים את המוצרים הכי משלימים שלהם לעונת מעבר, בהנחות שבין 10% ל-50% (!). חופשי התפנקנו.

מכאן, הדרך להרכבת קיט סתווי מושלם היתה קצרצרה: מצאנו משהו לעור הפנים (קרם לחות והגנה), משהו לצוואר ענוג (צעיף קטן), משהו לעיניים מעורטלות (משקפי שמש בהירות), משהו להפשרת בהונות (חותלות ונעליים סגורות), משהו עם שרוול ארוך לילדה (שמלת קפוצ'ון) ומשהו לחימום האווירה (יין קינוח מעולה).

שוטטו בעצמכם בין אלפי המוצרים שכבר עכשיו בהנחות, הרכיבו קיט סתווי למשפחה ואז סעו להתגלגל עם חצבים בצפון. פתחנו עונה:


#1 משהו נגד יובש

מה – קרם לחות "ורד הבר" של Neal's Yard, המותג הבריטי עם הבקבוקים הכחולים הנחשקים, שתמיד מציל אותנו מעצמנו. את הקרם הזה, שמגיע כבר עם הגנה מפני קרני השמש ועשיר בנוגדי חימצון ותמציות צמחים טבעיות טובות, שווה לשלב גם עם סרום לעור יבש.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-267 ש"ח (ל-50 מ"ל), מהבוטיק "גרין פינק".
שיר להתנעת העונהColdcut – Autumn Leaves

[youtube 4qoTzDPDvE8]

 

 

#2 משהו לצוואר ענוג
מה – צעיף א-סימטרי קטן ומשובץ, מגיע עם סיכת ביטחון ומחמם בדיוק את האזור הכי מועד לפורענות מתחת למזגן. הצעיף עשוי בעבודת יד, לפי הזמנה. תפירת מכונה.
כמה ומאיפה – 350 ש"ח, מהחנות "פושקין".
שיר להתנעת העונה –  "סתיו ישראלי" / גלי עטרי

[youtube fJ5tfnAIbg0]

#3 משהו לעיניים מצועפות
מה – משקפי שמש מדגם "תמר פודרה", מתוך קולקציית קפסולה מדויקת שעיצבו יחד דפנה לוסטיג ומאיה "המשקיפה" ספיר. מתוך אהבה משותפת למסגרות (וליציאה מהן), נולדו 4 דגמים על-עונתיים, בועטים וקלאסיים, ב-3 גוונים שונים, המיוצרים מאצטט איטלקי בעבודת יד. בשבילנו, העגולות בגוון ורדרד, פותחות יופי של יום שמשי עד מעונן חלקית.
כמה ומאיפה – 690 ש"ח, מבוטיק "המשקיפה"
שיר להתנעת העונה"סתיו"  / אסתר עופרים (וכאן בגרסה בצרפתית).

[youtube JfqkMfJ8UzU]

#4 משהו לרגליים קופאות
מה – חותלות סרוגות בעבודת יד ולפי הזמנה (ויש 30 צבעים לבחור מתוכם!), שאפשר לגרוב מעל הגרביון (או לוותר עליו בכלל), ולכסות את הרווח שבין המגף לרוחות העונה.
כמה ומאיפה – 150 ש"ח, מהחנות "TRiBaL StYLe" של שרון יצחקי
שיר להתנעת העונה"רוח סתיו" / אריק איינשטיין

[youtube 2T5WgTXGvRg]

 

#5 משהו לחימום הבהונות
מה – מגפונים פתוחים מקולקציית חורף 2014 של "שומייקר", בעלות עקב דק בגובה 8 ס"מ, סגירת שרוכים אלגנטית (עם פתח הצצה לגרביים) ובשילוב מהפנט של שחור-חלק וטקסטורת נחש צהוב. מושלם לקפיצה לתוך ערימת עלים.
כמה ומאיפה – עכשיו ב-801 ש"ח (35-41, כולל חצאי מידות), מהחנות של מותג הנעלים SHOEMAKER.
שיר להתנעת העונה"אין עוד יום" / גידי גוב

[youtube H8PL2CmM9rg]

#6 משהו עם שרוול ארוך לילדה
מה – שמלת קפוצ'ון (בכחול או אדום כהה) עם כיסים בצדדים, מבד כותנה איכותי ונעים, ובסטייל אורבני של גדולות, כמו שרק במותג SHTAIM יודעים לעשות.
כמה ומאיפה – 179 ש"ח (נשארו במידות 2-3), מהחנות SHTAIM של קרן לוי.
שיר להתנעת העונה – "הביאו את הסתיו" / איפה הילד

 

[youtube wS-YIHJmNQU]

#7 משהו לחימום האווירה
מה – יין קינוח מאזור קדיתא בגליל העליון, של יקב ססלוב, המשמר את המתיקות הטבעית של הענבים, ונשאר סמיך, מרוכז בטעמי פירות (שזיפים, דובדבנים ופטל שחור בתוספת תבלינים של שוקולד מריר, סילן, ליקריץ, וניל וקרמל) וברמת אלכוהול של 17%. מתאים מאוד לצד ערמת ערמונים, עוגת שוקולד מריר, מגש גבינות וכל קינוח שבא לכם טוב. מגיע אפילו עם שקיק בד יפה וחורפי.
כמה ומאיפה – 125 ש"ח, מהחנות של יקב ססלוב.
שיר להתנעת העונה – "שיר סתיו" / אריק לביא

[youtube oTm-WlxNlLM]

 

לשיטוט בין כל המוצרים המשתתפים ב-"סתיו סייל" – היכנסו למרקט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה