28 במרץ, 2017

האוניברסיטה הפתוחה

אם אתם לא מכירים את מגזין "גרנטה" - אז זה הזמן. ויש גם מבצע מיוחד

אחרי שנים רבות של הפרעות קשב וריכוז בהן הצלחנו לקרוא בעיקר את האותיות הגדולות בעיתונים הכי צהובים, נפתחה לנו צ'אקרת הקריאה – הרבה בזכות המגזין "גרנטה", שכיאה למופרעי קשב וריכוז, משך אותנו קודם כל הודות לעיצוב היפהפה של הכריכות שלו.

"גרנטה" הוא מגזין בריטי ותיק מאוד (משנת 1889!) שיוצא בשנתיים האחרונות גם במהדורה עברית, ועוסק בעיקר בסוגיות פוליטיות וחברתיות עכשוויות ברחבי העולם ומאת כותבות וכותבים חדשים ומסקרנים.

כל גיליון עברי של גרנטה, שיוצא לאור ביוזמת חנות הספרים האהובה "סיפור פשוט", עוסק בנושא אחר, והחדש שבהם, החמישי במספר, יעסוק בנושא שפות זרות. יתפרסמו בו יצירות פרי עטם של כותבים כדיוויד סאלאי, לידיה דיוויס, דוריס לסינג, פדריקו פלקו (אחד מעשרים הסופרים הצעירים והמבטיחים בספרד), אדם אחמד, קלייר חג'אג', אלי הירש, נדב ליניאל, ואן נויין, יונית נעמן, בועז לביא, ננו שבתאי, יפתח אלוני ועוד ועוד. את כתב העת עורכות מירה רשתי ושירה לוי, והמערכת המורחבת כוללת אנשי ונשות רוח ישראליים בולטים כמו דרור בורשטיין, יהודה שנהב שהרבני, טל ניצן, אתגר קרת, נעמה צאל, עידן צבעוני, מרב שאול ועוד חבר'ה טובים.

הרבה מקום על המדף פינו הגיליונות המצהיבים של "נשיונל ג'אוגרפיק", ולא יודעים מה איתכם, אנחנו מתחילים להשלים חומר של שנתיים.

"שפות זרות", הגיליון החדש של "גרנטה", 230 עמודים, 80 ש"ח מהחנות "סיפור פשוט"

לכל גיליונות גרנטה   

והנה המבצע המיוחד: גיליונות 2-5 ימכרו ב- 50 ש"ח כולל משלוח (כל אחד) מהיום (28.3) ועד מוצאי שבת (1.4)

NLM_granta1

סוגיות פוליטיות וחברתיות עכשוויות. מגזין "גרנטה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה