10 בינואר, 2018

דווקא עכשיו

הגלידריה "פעם שלישית" מעוררת חשק לנשנש גם בחורף קינוחים קפואים כמו עוגות גלידה מטמטמות, קרמבואים צבעוניים וגלידות בהשראת העונה הקרה. בול לאחרי החמין

שמעו, יש קרייבינגז שאין להם עונה. כל השנה בא לנו מרק בצל, תתבעו אותנו. ובכל רגע נתון מתחשק לנו ביס מגויאבה (סטייה, מודעים). וגם אם היינו בניו יורק כרגע (מינוס 65 כן?), בוודאות לא היינו מסרבים לכפית או שתיים מכל קלקר שמגיע מ-"פעם שלישית" (זהו, נמצא השם הכי בינגו לגלידריה, אפשר להפסיק לחפש), הלוא הוא בית מלאכה צעיר ומרשים לגלידות וקינוחים קפואים שאתם נמסים.
 
את היכל הכיף והקור הזה, פתחה בסתיו רשת Buy The Way (המתמחה כבר שנים במוצרי קונדיטוריה ומאפים מעולים), יחד עם הגלידאי (כן, כן) רני בן אברהם, ששם דגש על חומרי גלם טריים מפירות העונה, אגוזים מעולים ותבלינים מקומיים. מכל אלו הוא מייצר בבית המלאכה שברעננה, 14 טעמי גלידה וסורבטים יומיים מתחלפים, גלידות טבעוניות (על בסיס חלב שקדים או קרם קוקוס) בטעמים קלאסיים או מקוריים, כמו שוקולד מרשמלו ושקדים מלוחים; יוגורט עיזים אורגני ואוכמניות; חמאת פקאן ללא סוכר, ועוד. ובכן, בהשראת הימים הקרירים, התווספו למקררים טעמים באווירה חורפית כמו גלידת ג'ינג'ר ותבלינים; או סורבה הדרים מעולה (עם ליים, תפוז, אשכולית וקלמנטינה); קפה ואייריש קרים; או הכי להיט – גלידת "גוגל-מוגל" נהדרת עם לימון, ברנדי ודבש. בול לגרון הסדוק שלנו.
 
אבל ללא ספק, גולת הוויטרינה הם קינוחי הגלידה המלהיבים, ובראשם עוגות יפהפיות על בסיס גלידות בטעמים כגון מוס ערמונים וסורבה אגס; שוקולד לבן פרפה תפוז וקרמל; מוס חלב שקדים וסורבה פטל, ואחרות. וחכו שתראו מה הולך במחלקת הקרמבואים החדשה ובה קרמבו קלאסי במילוי וניל וציפוי נוגט, או קרמבו פירותי במילוי תות, פטל, פסיפלורה ובציפויים תואמים. טעים שלא נדע. הכל אגב ממותג (חובה עליכם ללכת לראות את קיר הוופל הענקי בחנות הדגל בת"א), או נארז באריזות-קלקר חכמות שנפרשות לצדדים, לצרכי חפירה ויישור נוחים יותר. לסיכום, ולהבא כשמזמינים אתכם לחמין בשבת – אתם כבר יודעים מה להביא אתכם, נכון? או לחזור על זה פעם רביעית?

גלידריית "פעם שלישית: בית מלאכה לגלידה" – גלידות – 16-24 ש"ח לכוס; 85 ש"ח לקילו; עוגות – 95-140 ש"ח; קרמבו – 10-12 ש"ח
סניף ראשי: ניסים אלוני 10, מתחם G, ת"א, טל': 052.3392552; ניתן למצוא גם בסניפי Buy The Way (מנחם בגין, כפ"ס; וצומת רעננה); ב"ביסטרו בראון", מתחם G, ת"א; מעדניית "חוות צוק", רמת אביב; מעדניית "ביתנ'ס", ביתן אהרון

 

 

 

פעם חמישית אפילו. הקרמבואים הפירותיים (צילומים: שי בן אפרים)

טעים בכל פעם. הקרמבואים הפירותיים של פעם שלישית (צילומים: שי בן אפרים)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה