17 בדצמבר, 2017

גרב טוב

המותג "גרביים של פעם" הוא תוצר מקסים של שיתוף פעולה יהודי-ערבי שהחזיר את עשיית הגרביים אל הגליל, ואת החום הנעים לבהונות הקפואות שלכם. כך תפשירו מקומית

אם תקפצו לרגע מעבר לים, ובמיוחד לאמריקה הצפונית, תגלו שממש בימים אלו מתחוללת בהלת גרביים לא נורמלית. ולאו דווקא סביב הסוג שגורבים, אלא יותר אלו המשמשים לדחיסת מתנות כריסמס ותלייה מעל האח. מנהג לא הכי ברור, אבל היי, מסורת זו מסורת (לא, כי להחביא מצה עטופה בתוך המייבש – נשמע סופר שפוי). ובכן כל הקדחת הזאת, זלגה איכשהוא גם אלינו, ומבלי לחכות שבחוץ ירד שלג – החלטנו להיכנס לגרוב (בכל ניקוד שתבחרו לקרוא את זה).

ובטיימינג מושלם יצא לנו להכיר לאחרונה מותג גרביים יפהפה, איכותי, חדש-ישן, והכי נחמד? לגמרי משלנו. "גרביים של פעם" – מותג המוקדש לחלק הכי תחתון במלתחה, הוא תולדה של שיתוף פעולה יהודי-ערבי בגליל המערבי: לפני כמעט עשור, נסגר בצער רב המפעל הוותיק "גרבי יודפת", שזכה אמנם לגלגול נוסף הודות ל-"דלתא", אולם קו הייצור כולו היגר חו"לה. לפני שנה, בעקבות פניה של טכנאי-הייצור המקוריים מהכפר הסמוך למושב יודפת – כאוכב אבו-אל-היג'א, הוחלט לחדש את ימי הגרביים כקדם, לרכוש מכונות מיוחדות ולפתוח מותג משותף שיכניס פרנסה לאזור ויחזיר את העשייה ארצה. וכך, בחנות מקסימה בשם "המלבושיה", שנפתחה במתחם הכפרי החדש שבמושב ("בואכה יודפת"), תוכלו למצוא בימים אלו כבר קולקציה שלישית של גרביים מעולים מכל הסוגים והאורכים, בדיגומי יוניסקס שמעצבת מיכל כהן-צדק (תושבת יודפת) ובעיצובי רטרו המתרפקים על סגנונות העבר (ומכאן גם שם המותג). וכולם מיוצרים בגליל, ממש מעל האף שלכם.

יש מכותנה או מסיבי במבוק אווריריים, יש גרביים נסתרים (או "קרסולית", דבר חדש!), יש מתחת או מעל לברך, יש עם כיתובי יום הולדת או פרחים רקומים, יש דוגמאות גיאומטריות אתניות, ולאחרונה גם מהדורה חורפית יפהפיה של איילי צפון סנטה-קלאוסים משהו. אפשר לקנות זוג בודד או סט תואם לה ולו, ועל כל מארז מתנוססת בגאון ובגאווה המילה "גרביים". שאצלנו איכשהוא דווקא תמיד חסר.

קדימה יחפנים, גרבו משהו טוב ומפה, ותנו לחורף המקומי להפשיר לכם את הבהונות.

"גרביים של פעם" (יוניסקס, עד מידה 47) – החל מ-17.90 ש"ח (לזוג בודד) ועד 39.90 ש"ח (לשלישיית "קרסולית")
להשיג בחנות "המלבושיה" אונליין, או בחנות שבמתחם "בואכה יודפת", מושב יודפת, טל': 04.8226227, פייסבוק, אינסטגרם

 

 

כמה יפה, ככה מפה. "גרביים של פעם"

כמה יפה, ככה מפה. "גרביים של פעם"

 

הקור מאירופה, הגרביים מהמזרח התיכון. "גרביים של פעם", בלעדי ל-"המלבושיה"

הקור מאירופה, הסטייל מהמזרח התיכון. "גרביים של פעם", בלעדי ל-"המלבושיה"

 

 

מחזירים את הגרוב לגליל. "גרביים של פעם"

מחזירים את הגרוב לגליל. עוד באינסטגרם "המלבושיה"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה