15 בנובמבר, 2009

גרב גרב תרדוף

אקססוריז זה אולי הטיפ הכי שחוק למי שרוצה להתחדש מבלי להתאמץ. אבל כשמדובר באקססורי דוגמת הגרבונים המצויירים של סטודיו RUPA, מתברר שעדיין אפשר להפתיע אותנו

האמת היא שעדיין לא הצלחנו לנסח לעצמנו בצורה מסודרת מה הופך בחורה מאחת שיודעת להבדיל בעיניים עצומות בין גדעון אוברזון לאלבר אלבז לאחת שבאמת יודעת להתלבש. כזאת שיודעת להפתיע, להתאים למידותיה בגדים שעושים לה טוב, לשלב צבעים, חומרים וסגנונות בצורה מתוחכמת, להכיר שווקים מכל העולם (כולל שוק רמלה), חנויות יד שניה לצד בוטיקים יוקרתיים ובעיקר להיראות טבעית ולא מאומצת.

ועד שנפצח את התעלומה יש לנו טיפ ששווה לשנן: אקססוריז (אוקי, אנחנו יודעים, טיפ קצת שחוק). ובכל זאת – השקיעו בחגורות, בצעיפים, בכובעים, בתיקים וגם (הסיבה לשמה התכנסנו) – בגרביים. הכירו בהקדם את סטודיו rupa , סטודיו שהוקם על ידי מעצבים צעירים שבדיוק עכשיו פורצים עם קולקציית גרביים מרגשת. הקולקציה מעוצבת בהשראת טקסטיל מפעם שאתם בוודאי זוכרים מבית סבתא (פה מפת שולחן, שם כיסוי מיטה) ומתפארת בטקסטורות כיפיות ובצבעוניות מלבבת. ואם לא די בכך אז רוב הגרבונים מקושטים בהדפסים מקסימים (בעיקר צורות גיאומטריות) שנראים כאילו מישהו בכלל צייר אותם על כל גרב בעצמו. בקיצור – דוגמא מעולה לאקססורי שיגרום להופעה הכי מנומנמת שלכם לטפס אלעל.

ובפעם הבאה בפינת האקססורי שלנו נעסק בנושא הבוער – שרוכים. Hold your breath.

גרביים עם הדפסים – 35-85 ש"ח
להשיג בשופרא (דיזנגוף 108, תל אביב), בהונות (מלצ'ט 30, תל אביב; שינקין 11, תל אביב) עלמה (מרכז בעלי מלאכה 9, תל אביב) בנקר (דיזנגוף 210, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה