16 בפברואר, 2012

גם יפה וגם אופה

יפה הקונדיטורית החמודה תצייד אתכם בכל מה שאתם צריכים כדי להתחיל לאפות – החל מחומרי הגלם והציוד ועד המתכונים הכי מתוקים

כשסבתא שלנו רצתה להפתיע את הבנות מהברידג', היא היתה מוציאה מהארון את "סיר הפלא" שלה, זה שהיה מפיק בשנייה עוגות עם "חור" באמצע, בסטייל הכי נירה רוסו שאפשר. מאז עברו על השיש שלנו מיני מגשי סיליקון-קרמיים-מצופים-חד-פעמיים-בריאותיים-מתוחכמים. ובכל זאת, כשיש לנו געגוע לטעם של פעם, נדמה לנו שהכול בעצם תלוי בתבנית.

וכל זה עלה לנו פתאום, כשקפצנו עם הילדה לחוג ברמת גן, והעברנו בלי לשים לב את ארבעים וחמש הדקות שלנו בחנות החמודה של יפה סוננט-בן עמי – "סיר פלא", לונה פארק לחובבי בישול, אפיה ואכילה באופן כללי. מעבר לציוד שאתם מכירים מחנויות מטבח אחרות, הגאדג'ט הכי שווה כאן הוא דווקא יפה עצמה: אחרי שסיימה לימודי קונדיטוריה ב"תדמור", וצברה ניסיון רב בתחום המתוקים (איזה קטעים, גם אנחנו!), החלה יפה להעביר סדנאות אפיה בדגש על עבודה בבצק סוכר. לפני שנה וחצי, החליטה לחלוק את כל הידע העצום שלה עם הקהל הרחב ולפתוח חנות שתצייד אתכם בכל דבר שאתם צריכים כדי להפיק משהו על הכיריים – החל מהמתכון והרעיונות, דרך טיפים חיונים, חומרי גלם משובחים לאפייה (קפואים או יבשים) ועד כמובן הכלים והציוד המקצועי שיגרה אתכם להתחיל מיד ללוש משהו. יפה מספרת שאחרי ההדרכה, רוב הלקוחות אפילו חוזרים להראות לה איך יצא.

באתר המפנק שלה תמצאו מסודרים לפי האל"ף-בי"ת הסברים לכל חומרי הגלם שיפה מספקת (כמו אבקה לקרם פטיסייר או לסופלה), וגם מתכונים וכתבות חיוניות למתחילים כמונו (כל מה שרציתם לדעת על שוקולד, תבניות, סכינים, אפיה ועוד). בתור התחלה, יצאנו עם תרבד עגול גדול לשליפת מגשים חמים מהתנור והוצאה קלה של עוגה מתבניות, ורצנו הביתה לברר איזו דודה כבר ניכסה לעצמה את התבנית ההיא של סבתי. אורנה, נו, אין פלא. 

ציוד, כלים, טיפים וחומרי גלם לבישול ואפייה – מחיר לדוגמא: תבנית סיר-פלא – 96 ש"ח
להשיג ב"סיר-פלא", תובל 11 (מתחם הבורסה), רמת גן, טל': 03-6122296. שעות פתיחה: ראשון – 09:30-18:00; שני-חמישי – 09:30-19:00, שישי – 09:00-14:00

 

 

קיר של אושר. חומרי גלם שוקולדיים ב"סיר פלא"

 

 

 

לונה פארק לקונדיטורים חובבים. "סיר פלא"

 

 

כמו בארטא - רק למטבח. "סיר פלא"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה