16 בדצמבר, 2019

אנה ווינטר

מעיל בוהמייני צמרירי ודו-צדדי או בומבר פלומתי, שמזמֵן ליטוף אינסופי? המעצבת נתלי אליאן לא מקלה עלינו בבחירת הזוכה בפרס המעיל הדרמטי הלוהט של העונה

בואנה חורף, הגעת באיחור איחור, אבל הכי אופנתי שאפשר. מה זה, כניסה הוליוודית הבאת לנו פה: שטפונות, רכבים תקועים בשלוליות ענק, מדינה בהמתנה, והכי מרשים – 2 ילדים והורה אחד עם שפעת בבית. במקביל. פשששש, הכי "אנד דה אוסקר גואוז טו…" שלך. אהבנו במיוחד את הגישה הקולית, התחושה המקפיאה והצמרמורות שאתה מעביר בנו בכל סצינה מחדש (טרנטינו יודע שגם אתה בישראל כרגע?). ובכן, בתור שחקני משנה בסרט שהפקת פה בשבוע האחרון, החלטנו להתלבש בהתאם ולהופיע על הסט באחד משני המעילים החדשים שעיצבה נתלי "NAFTUL" אליאן לכבודך. וכל אחד מהם? מועמד מושלם לפרס המעיל הדרמטי הטוב של השנה.

יש סדרת מעילים שעוצבו בהשראה בוהמיינית (סטייל השטיח האדום בפסטיבל סאנדנס), באורך מידי, מעל הברכיים, עשויים בד שֵרְפָּה נעים המורכב מכותנה וצמר עבה ומחמם, שנולדו ב-3 צבעים משולבים, והכי שוס – שניתן להפוך וללבוש אותם גם אינסייד-אאוט (דאבל כיף). ועם כולם תרגישו כאילו יצאתם מהבית עטופים בשמיכה רכה (ברוריה, קחי חזרה את המפזר-חום הדרדל'ה שלך, הסתדרנו). לצידם, מככבים מעילי בומבר באורך מושלם עד המתניים, עשויים בד איטלקי משובח במראה פרוותי שעיר עם מרקם פלומתי ורך, בארבעה גוונים מדויקים – שחור, אופווייט, ירוק כהה או ורוד בהיר – שאי אפשר להפסיק ללטף ולכרבל כל היום. יש לה כאן גם אוברולים ארוכים ומחמיאים מקורדרוי עדין בגוון בריק או כחול עמוק; שמלות בהדפס פייזלי כהה עדכני ורומנטי; חלוקי קימונו גדולים ומהממי-אישונים; סריגי פונצ'ו ועוד ממתקי עונה מגרים, שיוסיפו לכל הופעה שתבחרו סטייטמנט זוהר בנוסח – "איזו מצלמה לוקחת אותנו? אנחנו מוכנים לקלוז אפ".

קדימה ווינטר, תן את השואו הכי חזק שלך. כי הנה שלנו.

מעילי ופריטי חורף 19-20 של NAFTUL – עכשיו במבצע-פלאש: 30% הנחה ל-48 שעות (עד מחר, שלישי, 17.12.19 ב-23:59)
להשיג בחנות אונליין, או באתר. פרטים נוספים בפייסבוק ובאינסטגרם

NAFTULw1

 

naftulw3

 

NAFTULw2

 

מוכנים לכל סצינה סוערת. מעילי החורף החדשים של נתלי אליאן, NAFTUL

מוכנים לכל סצינה סוערת. מעילי החורף החדשים של נתלי אליאן, NAFTUL (צילומים: עמית אופק)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה