29 בנובמבר, 2020

ג'אסט דואו איט

ערכות בצק המשחק של סתיו שוגנובסקי מציעות בצק צבעוני וטבעי לחלוטין, חותמות מקוריות מעץ, הפתעות ואביזרים משלימים, שעוזרים ליצור עולם ומלואו של התעסקות אין סופית. ילדים, אנחנו מוכנים לסגר שלישי

בצק ש-מרים. ערכות בצק צבעוני וטבעי שמפתחת סתיו שוגנובסקי, Dough Story

בזמן שכולם מרפרשים לראות מה התחדש בתחום החיסונים (כבר עובדים על בטעמים?) ורק מחכים כבר לגלגל את השנה הזאת מכל המדרגות, אנחנו דווקא פונים להסתכל אחורה ולהיזכר מה יצא לנו מכל זה. מה שנקרא – צפו לשלב סיכומי 2020 שלא ייגמר עד 2034. מסקירה ראשונית, עולה שכולנו יצאנו עם ג'ריקנים של אלכוג'ל נצנצים, תואר ראשון בזימזום ("זימון-לזום", הלו תתעוררו), מאות טיסות בר מצווה לדיסני שבוטלו תמורת מאות פלייסטיישנז שפיצו, סימני קמטים חדשים בצורת מסיכת פנים (מסיבת בוטוקוס למאחורי האזניים, מישהו?) ובעיקר – הררי הררים של גזירות נייר, דפי צביעה, חוברות הפעלה ששלחה הגננת ושלל משחקים שסתם קנינו, והופ! הילדים חזרו למסגרות עוד לפני שקראנו את דף ההוראות. אבל יש כאלה, שדווקא ידעו להעביר את זה אחרת, בטבעי. הכירו את סתיו שוגנובסקי, הבחורה הכי נבונה ונכונה לעונה.

כשחיפשה לבנה הצעיר משחקים סנסוריים וחווייתיים, כאלו שאין להם חוקים, מנצחים ומפסידים, החלה סתיו – שלמדה צילום במכללת "הדסה" בירושלים ועסקה באמנות – להכין לו מיני משחקים מעולם החיות, המים, חימר – וכל דבר שמזמן חקירה, מפתח את הדימיון, היצירתיות, מוטוריקה עדינה, שרירי ידיים ולמידה בעזרת החושים (אופס, ללמד אותם לפתוח נטפליקס לא נחשב?). מהר מאוד גילתה את עולם בצקי המשחק, אבל העדיפה להכין בעצמה, במקום לקנות חומרים מלאכותיים שעלולים להגיע אל הפה. אחרי שעלתה על מתכון ביתי מעולה לבצק שנשמר לאורך זמן ולא מזיק בשום צורה (בניגוד לבן דודו הסליימי, נניח), החלה ליצור גם חותמות עץ שגילפה מעצים עזובים שמצאה, ובצורות מקוריות שעיצבה. לאחר תקופת חקירה, ניסור וטעייה – פיתחה בשנה האחרונה ערכות בצק מקוריות, אקולוגיות ומרהיבות ביופיין, מושקעות וחכמות, שמכילות את כל מה שצריך כדי ליצור ולחקור את נפלאות החומר הטבעי הזה; תחת המותג שלה Dough Story (מה שמזכיר לנו – פתחו, פתחו ת'סטורי ומהר).

בכל ערכה תמצאו צנצנות בצק צבעוני (מצבעי מאכל טבעיים), חותמות עץ, אביזרים והפתעות משלימות – כולם בהתאם לנושא הערכה, שיעזרו לכם ליצור סיפור שלם או עולם ומלואו. כך למשל בערכת בונה מחכה לכם אגם מלבד, ענפים, חלוקי נחל, דמויות בונה ובצק להכנת סכרים וסביבת מחייה טבעית; בערכת החלל יש בצק שחור מנצנץ, חותמות אסטרונאוט, חללית וכוכבים; ערכת גלידות מכילה בצק בגווני ורוד מתחלפים, כדורי פונפונים, גביעים קטנים וכפיות עץ; יש גם ערכת פיות, פרפרים, איילי צפון, עוגות, יער ועוד. סתיו מספרת שהיא עובדת לפי עונות, וממשיכה לאורך השנה לפתח ערכות נוספות כך שתמיד יש משהו חדש לגלות.

ואם לקראת ראש-השנה יצרה בצק בצבע דבש וחותמות ליצירת כוורת נהדרת, כעת, לכבוד חג הבצקים הרשמי, מחכה לכל הבתים המארחים ערכת חנוכה נוצצת, ועוד אחת מושלמת ללימוד מספרים, עם סימני חשבון מעץ לחיבור, חיסור ומנייה. מי שרוצה להשקיע את דמי החנוכה שלו באפיק סולידי חכם – שירכוש צנצנות בצק טבעי וצבעוני אקסטרה, כזה שנשמר לאורך זמן ותמיד מזמן לחזור אליו, לרדד, לבנות, לפסל, לחרב ולהתחיל הכל מהתחלה.

זהו ילדים, בחג הקרוב (או בסגר הבא, המוקדם מביניהם) – לא תצטרכו להסתפק בלגרד טפטופי שעווה מהפרקט. מעכשיו יש לכם זמן בצק להתעסק. קדימה, מי קורץ לאמא סופגניה עם נצנצים?

 

ערכות הבצק של Dough Story – כעת במבצע סייבר מאנדיי במרקט (עד מחר, 30.11.20) – החל מ-76 ש"ח בלבד, קופסת בצק טבעי – 28 ש"ח

להשיג בחנות האונליין, פרטים בפייסבוק, אינסטגרם

 

דברו אלינו בבצקים, תמיד. ערכות הבצק היפהפיות של Dough Story

 

 

 

אחיינים, תתכוננו להדלקה הכי מדליקה.. ערכות חנוכה החדשות של Dough Story

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה