14 באוגוסט, 2017

בשם האהבה

שת"פ מגניב בין סטודיו "אהבה קטנה" לביננו, עוד עשוי לזכות אתכם בחבילת מוצרים שמית ומדוגמת ליום הראשון בבית ספר. זה מתחיל היום - ונגמר ביצירתיות שלכם. ניפגש באינסטוש!

שלום לכם הורים שתקועים עם רשימות ציוד שהשד יודע בשביל מה תלמיד בכיתה ב' זקוק להן (מידדי, אמא לא מוצאת מחברת תורה עטופה בנייר זהב. סורי. תלווה מחבר).

ובכן, מה דעתכם על גלגל הצלה מפנק במיוחד, שיוריד מכם לפחות 50% מהרשימה? שימו לב לדבר הזה:

הסטודיו המקסים "אהבה קטנה" של תמר לבין, שאחראי על מיתוג אישי ומשגע של הפריטים שאתם הכי זקוקים להם כעת – בקבוקי שתיה, מדבקות למחברת, מערכת שעות, יומן שנתי, ילקוטים, מחברות ומה לא – החליט להעניק 5 ערכות מושלמות לחוזרים ללימודים, שיעוצבו עם השם של התלמיד או התלמידה האישיים שלכם. ואתם לא מבינים כמה זה יפה, מרשים מקרוב ועושה חשק לחזור על כל כיתה ג' מהתחלה.
 
רוצים גם? קלללללל:
1. העלו מהיום ועד סוף יום חמישי (17.8 ב-23:59) לחשבון האינסטגרם שלכם תמונה ובה שם התלמיד/ה שלכם – מעוצב בצורה הכי יצירתית שעולה על דעתכם. הכל הולך (ראו דוגמאות להשראה בתמונות למעלה ולמטה).
2. תייגו את התמונה בשתי תגיות שישייכו אותה לתחרות שלנו:
#אהבהקטנהשלי וגם marmelada_market@
3. וחכו לתוצאות השופטים הקשוחים שלנו.
4. 5 התמונות הכי מרשימות ומושקעות – יזכו את בעליהן בערכה לבית הספר שכולה "אהבה קטנה": יומן תלמיד, קלמר, מדבקות שם, מערכת שעות מחיקה עם טוש ייעודי, בקבוק אקולוגי וארנק כסף – בעיצוב תואם ומהמם, עם השם שתבחרו לצלם ולשלוח (ערכה מושלמת לדוגמא בתמונות למטה).

קדימה: תפסו כל פריט בבית – משקדי מרק ועד הסוללות של המזגן – אספו את הילדים לשעת יצירה מאולתרת, הרכיבו לשיזף או נחל תמונות שם היסטריות, ואולי תסדרו להם התחלה מדוגמת לתחילת השנה. בהצלחוש!

תחרות "אהבהקטנהשלי" (בשיתוף סטודיו "אהבה קטנה") – ניתן להשתתף מהיום ועד סוף חמישי, 17.8 (23:59. התמונות הזוכות יפורסמו בראשון, 20.8). לפרטים נוספים וצפייה בתמונות – עיקבו אחרינו באינסטגרם!
 

 

כל זה יכול להיות שלכם. צרו שם של האהבה הקטנה שלכם והעלו לאינסטה

כל זה יכול להיות שלכם. צרו שם של האהבה הקטנה שלכם והעלו לאינסטה

 

 

נורא יעזור לנו אם כבר קוראים לכם נועה פלד. ערכת מתנה מושלמת מ"אהבה קטנה" ומאיתנו

נורא יעזור לנו אם כבר קוראים לכם נועה פלד. ערכה מושלמת מסטודיו "אהבה קטנה"

חייבים לזכות. תחרות "אהבהקטנהשלי" יוצאת לדרך באינסטגרם!

חייבים לזכות. אל תשכחו לתייג #אהבהקטנהשלי באינסטגרם

 

השם הכי יפה בכיתה. נתראה באינסטגרם

השם הכי יפה בכיתה. נתראה באינסטגרם

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה