27 במאי, 2018

ברמה של כלה

קולולו-קולולו: סייל "אימת החתונות" המסורתי מקדש את המרקט בהנחות על שמלות, נעליים, טבעות, עניינים לשושבינים וכל מה שיגרום לכם לשבור את הכוס

רפרשו רגע את הוואטספ. כבר קיבלתם מהבוקר 3 הודעות בנושא "סייב דה דייט"? זה לא וירוס, אבל עדיין – לא ממליצים לכם לפתוח. לא ייאמן שיש מישהו שמעז להתחתן באותה עונה עם הבת של המרקלים, ובכל זאת הצטברו לנו על המקרר כבר 4 הזמנות עם הכוונה לאולמות, גינות פרטיות וארמונות שנבנו בתחנות דלק. לא נורא מאמי, נוותר על קייטנה לקטנה.

כדי להקדים תרופה לאם כל המכות (ולתאם מראש צבע לשושבינות), קבלו בפנקסי צ'קים שלופים את סייל "אימת החתונות", שיעשה שמח (עד חמישי בחצות) בכל אולמות המרקט, ונועד להרגיע כל חתן וכל כלה, כל חותנת וכל אחותה (כולל האקס שהתפרץ לרחבה). וכמו תמיד – ככה זה בצד שלנו במשפחה לפחות – תמצאו פה הכל מהכל: משמלה שלישית ועד האוויאנס לחלק ברחבה, דרך מיתוג לצילומי-מגנטים, אאוטפיט לחברה הכי חמוצה, מתנות מושלמות לזוג הצעיר (בנוסף לצ'ק, כן? בלי פדיחות), הלבשה תחתונה שכל שלומית מלכה צריכה לוויקאנד-רווקות, וכמובן – תכשיטים וטבעות מקוריות ומרגשות, להתחתן איתן.

בתור התחלה – ובדרך לחתונה / לפגישה עם המעצבת / למקווה – עוצרים קודם כל באוסף החגיגי והיפהפה שצברנו לכם כאן כנדוניה. קדימה, בואו לבחור משהו ישן, משהו חדש, משהו מושאל או משהו כחול (באנגלית זה מתחרז), העיקר שיהיה בהנחה יפה ברמה של כלה (שיישאר תקציב למצלמת רחף שנייה). נתראה בבופה מתוקים.

סייל אימת החתונות – עד 70% הנחה על מאות אלפי פריטים לכל אירוע (בתוקף עד 31.5.18). לאוסף החתונות החגיגי – הציצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה