24 במרץ, 2016

בעקבות האקלר האלוהי

חשבון האינסטגרם של השף-פטיסרי טל שפיגל, משלב בין קינוחים פריזאיים מטריפי דעת לנעליים גבריות תואמות. פינת היציבה הטובה? מצאנו לך חתן

נו, מה נשנשתם ממשלוח-המנות שהילדים לא סיימו? אם במקרה נתקעתם עם אוזן-המן אכולה מסביב וליבת פרג חונקת (מי אתם האנשים שבוחרים פרג?), קבלו פיצוי הולם: חשבון אינסטגרם שכולו שיר הלל למתוקים פריזאיים ונעליים פראיות. או כפי שאנחנו קוראים לזה – משלוח מנות מושלם.

מאחורי Desserted In Paris (משחק מילים גאוני בין "נטוש בפריז" ל"מקונח בפריז", או משהו כזה), עומד המעצב הגרפי והשף-פטיסרי טל שפיגל, שתוך כדי לימודיו בשנקר נהג לאפות עוגות ומקרוּנים שווים לחבריו. כשסיים, החליט ללכת אחרי הקרייבינג האמיתי שלו, ועבר לגור בבירת הקרואסונים, כדי להתמקצע ב-Ferrandi, ביה"ס גבוה לבישול וקונדיטוריה. מרגע שהחל לפרסם קינוחים מרהיבים שמצא באקראי בעיר, והוציאו לחבריו את העיניים, החליט להקדיש גם את חשבון האינסטגרם האישי שלו לעניין, והתמחה בצילום תמונות שעושות כבוד לשפים ולקינוחים מטריפי דעת מגה-מושקעים, לצד נעליים משלימות. והשאר היסטריה: 6 ימים בשבוע, נחשפים 53 אלף העוקבים אחריו (!), לצילום יומי בו נראות אצבעותיו של טל אוחזות במנת גורמה מתוקה ועילאית, רגע לפני שתיזלל. אקלר בכל צבעי הקשת או כזה שעוטר בציור צונאמי מהמם, טארט קומפוט פירותי בצורת כפכף, פחזנית עם אצטרובל זהב, עוגה שעוצבה כלימון על ענף, ביצת שוקולד עם שפם ושעון דאלי נוזל מעליה, וזה רק הולך ומחמיר. אם תצליחו לנתק את המבט מיצירות המופת שהוא מוצא (או ששפים-חברים שולחים לו), תזהו ברקע המתחלף זוג נעליים או גרביים תואם לקינוח, שמוכיח כמה גיוון אפשר למצוא גם במגירה של הגברים. השילוב בין שני הפאטישים הכי הכי שלנו – יוצר ממתק אמיתי לעיניים ורצון לגלול אחורה עוד ועוד (ולבכות לתוך ארגז טורטית). מדי פעם עורך טל ספיישלים, כמו השבוע, שמוקדש לממתקי פסחא מוגזמים (חפשו עוגת "ארגז ביצים" משוקולד) או ביקור בערים מארחות, משטרסבורג ועד תל אביב.
 
עד שיפתח איזה פושון משלו, בואו לרשום טיפים לקראת הביקור הבא שלכם בפריז, לשאוב השראה לנעליים חדשות לעונה או לקחת רעיונות לקינוח בשישי. עוגת נפוליאון, מישהו?
 
לעוד תמונות מדהימות – עקבו אחרי Desserted In Paris
פרטים נוספים בפייסבוק או במייל superspiegel@gmail.com

 

אוי ואבוי לנו. מתוך Desserted In Paris

משלוח המנות המושלם. מתוך Desserted In Paris

 

כשהחיים נותנים לך עוגה בצורת לימון. מתוך Desserted in Paris

כשהחיים נותנים לך עוגה בצורת לימון. מתוך Desserted in Paris

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה