03 בנובמבר, 2015

ביס והעיר הגדולה

The Urabn Bakery, קונדיטוריה ומאפיה משגעת שמצאנו ביפו, עוד תגרום לנו לקנות דירה ליד השעון. לעולם בעקבות הפחמימות

חברה שאוהבת אותנו באמת עשתה מעשה ושלחה לנו למשרד בלי סיבה עוגה. ולא סתם – שמרים חלבה עם שערות חלבה ושוקולד צ'יפס (פלוס שליח חתיך ממש). אחרי שהודינו לה בפה מלא (פירורים) והצענו לה בתמורה איזו כליה שתרצה, הצלחנו לאתר את האריזה בפח ולשנן כל הדרך הביתה – אורבן בייקרי. אורבן בייקרי. אורבן בייקרי.

רמת הקראנצ'יות מבחוץ עם הנימוחות של הבפנוכו, והשילוב המעולה של מלוח-מתוק-רך-חמים, כמעט שיכנעו אותנו לעבור לגור בשכונת נגה היפואית, שם נמצאת המאפייה / פטיסרייה / חלקת האלוהים הקטנה של אופיר לוי. אחרי שסיים לימודי קונדיטוריה ב"אסטלה" ונסע להתמקצע בצרפת, חזר לארץ עם המון רעיונות לקינוחים מטריפים ומוטיבציה לפתוח מקום משלו, וייסד את The Urban Bakery. מאז, כבר כמעט שנה שהוא דואג לפתוח לשכנים את היום עם עוגות שמרים, מוס או בחושות (מרציפן-לימון מישהו?), בריושים יפהפיים, לחמים, פוקצ'ות, קישים, אקלרים צרפתיים שאתם נופלים, קינוחי שכבות בצנצנת, גרנולה, עוגיות מטריפות (כמו מצ'ה על בסיס תה ירוק יפני) ועוד תופינים מגרים. הכל מיוצר במקום, ונאפה מחדש כמה פעמים ביום, כדי שיהיה לכם טרי-טרי גם אם תגיעו בערב. אולי בזכות העניין הזה עולים לכאן לרגל מנס ציונה ורחובות, למשל. אולי זה בזכות הקפה מתערובת שקולים במיוחד עבור המקום וחליטות התה שאופיר מייבא לפה מספרד. או שאולי זה בכלל עוגיות השוקולד צ'יפס-מלח ים? כן, זה כנראה זה.

מי שרוצה יכול להזמין מהאורבנים קייטרינג-קינוחים לכל אירוע, או סלסלה ליולדת בת מזל, או סתם לבקש שיישמרו לכם את קרואסון החמאה האלוהי הבא שיוצא מהתנור. ועוד לא אמרנו מילה על הסופגניות שאוטוטו יצטרפו לוויטרינה. קדימה, בואו ליפו, ותשאירו לנו ביס.

The Urban Bakery – החל מ-4 ש"ח לעוגיה, 38 ש"ח לעוגת שמרים (פס), 14-27 ש"ח ללחמים.
נחמה 9, שכונת נגה, תל אביב-יפו, טל': 054.7653555 או 03.5530404, ראשון-חמישי 07:00-20:00; שישי 07:00-17:00.

 

לכו בעקבות הריח. The Urban Bakery

לכו בעקבות הריח. The Urban Bakery

 

פריז ביפו. קינוחי אורבן בייקרי

פריז ביפו. קינוחי אורבן בייקרי

 

ביס אורבני. לחמים של THE URBAN BAKERY

ביס אורבני. לחמים של THE URBAN BAKERY

 

לנשנש כל הדרך לאוטו. The Urban Bakery

לנשנש כל הדרך לאוטו. The Urban Bakery

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה