07 בספטמבר, 2015

בובה אני ושמי תמימה

פרויקט מקסים של אם ובתה מעניק לבובות שבורות שנזרקו, חיים שניים, והפעם עם לוק נקי מאיפור, עקבים ומחוכים. או, ככה אנחנו רוצים את הברביות שלנו

כמעט כל אייטם שנכנס לארגז הצעצועים של הילדים שלנו, מגיע כבר עם סט רגשות אשם, חיל ורעדה קומפלט. מה אפשר לעשות שרוב המשחקים בחנויות הם או ממותגים מידי, או מג'ונדרים מידי או סתם חסרי טעם מידי.
 
אבל הנה, בשבוע שעבר, סופסוף פגשנו צעצוע מניח דעת ומרגיע, שלא אכפת לנו שישחקו בו עד הפנסיה, בלב שקט. הכירו את פרויקט הבובות האמנותי והכובש – "דבשושיות". לילך חדור-הלפרין ובתה דבש בת ה-10 (לא, יש שם יותר מתוק?), עוסקות מתחילת הקיץ האחרון בקדחתנות אחר מציאת בובות ישנות וזנוחות (ברחבי השכונה שלהן בטבעון, חנויות יד שניה ושווקי פשפשים). כל בובה שהושלכה נאספת מיד, מקבלת טיפול 10,000 (פרוטזות מחימר, הדבקת שיער בקרחות, יצירת נעליים חדשות ללא עקבים, מה שצריך), ואז עוברת למחלקת פייס-ליפטינג – אבל מהכיוון ההפוך: לילך, מיילדת במקצועה ובעלת ידיים טובות (ומעניקות חיים בכל מובן), לוקחת אצטון ובלי לחשוב פעמיים – מוחקת את האיפור המוגזם, הצלליות, הליפגלוס והאישונים המופרכים, ופשוט מתחילה לצייר מחדש. הפעם עם עיניים רגילות, גבות פרופורציונליות ופנים שאפשר להזדהות איתן בקלות (כולל רווח בשיניים או נמשים!). משם עוברת הבובה המתוקה והמתוקנת למחלקת שיער, הלבשה וסטיילינג (באווירה כפרית-אנתרופוסופית) – כולה באחריות דבש המוכשרת, שמסדרת להן תסרוקות נוחות ולא הדוקות מדי, והכי חשוב – תופרת בעצמה שמלות, מכנסיים קצרים, חגורות, אוברולים, והכל – בגזרה רחבה, נעימה ולא לוחצת במתניים. ברבי, את יכולה להוציא את הבטן.
 
את כל התהליך המקסים (שהחל בעקבות פרויקט דומה שראו בסרטון אוסטרלי שתפס תאוצה) הן מצלמות ומעלות לעמוד הפייסבוק שפתחו, שם תוכלו לראות כיצד בובה שהחלה את חייה בלוק של "נסיכת הריסים המלאכותיים" – מקבלת פתאום אופי אחר, נקי, רגוע והכי קרוב לעולם האמיתי. מכל בובה יש כמובן רק אחת מיוחדת ויחידה, שזכתה לחיים חדשים ומחכה לשמח ילדונת, בלי לעורר בעיות דימוי גוף וחשקים לסקיני ג'ינס. הכי התחלה דבש.
 
בובה מפרויקט "דבשושיות" – החל מ-90 ש"ח (לגדולה), החל מ-65 ש"ח (לקטנה). ניתן לשלוח לכל הארץ או לאסוף מטבעון / חיפה / חדרה.
לפרטים והזמנות (וצפייה במייקינג אוף) –
 היכנסו לעמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה