17 באוגוסט, 2011

בדרך אל האושר

המיני קופר הזכירה לנו שמותר ואפילו חייבים - לשמוח

לפני כל קנייה גדולה לביתנו – הלחץ גובר. בין אם מדובר בהחלפת הספה המרוטה בסלון או בהרחבת הספרייה המשפחתית שכבר עולה על גדותיה, אפילו הקניה השבועית בסופר לא חפה מלחצים: חוסר הוודאות לגבי המחיר שיתגלה בקופה, האם קנינו מוצרים במחיר מופקע ופספסנו את כל המבצעים? בהרבה מובנים נגררנו לקיום תודעתי בעייתי שאומר: קניות = פחד. שלא תבינו לא נכון, אנחנו לא רואים את עצמנו כאשמים במצב הזה. המסרים השיווקיים שמהדהדים מרוב המוצרים שסביבנו עוסקים בעניינים הרי גורל: הכי בריא, הכי בטיחותי, הכי משתלם. מסרים שלא משאירים מקום לבחירה אמיתית ורק זורים פחד אודות מה יקרה אם לא תבחר במוצר שלהם.

המצב הקיומי הזה רק החמיר כשניגשנו לעשות את "חקר השוק" שלנו בחיפושנו אחר אוטו חדש. כל יבואן הבטיח שהמכונית שלו היא "הכי בטיחותית", עם תא המטען "הכי גדול" ובעיקר בעיקר – "הכי משתלמת". הטיעונים הסותרים רק הרחיבו את חוסר הוודאות והניסיונות להבין את המפרטים הטכניים הסבוכים רק הגבירו את החרדה. שנייה לפני שהגענו לסוף רשימת המכוניות הנמצאות בגבולות התקציב שלנו וכבר עמדנו להרים ידיים ולוותר על כל הסיפור, משהו השתנה. עמדנו בכניסה לאולם התצוגה של BMW, מתעניינים ב-mini cooper החדשה. מעט לחוצים חיכינו לנציג המכירות שיתקרב אלינו, אבל הוא נשאר היכן שהיה ורק קרץ לנו מרחוק כשראה שאנחנו בודקים את המיני. כשניגשנו אליו, למודי קרבות ותסכולים, כדי לשאול על בטיחות, גודל תא מטען ומחירים, הוא אמר: "כל הפרטים שאתם רגילים לשמוע נמצאים בחוברת אבל מה שחשוב שתדעו זה שהמיני נועדה לעשות כיף".

וזה כל מה שהיינו צריכים לשמוע.

המיני קופר החדשה לא הותירה בנו מקום לדאגה. השעתיים שבילינו בקפסולת ההנאה הזו עברו כהרף עין. לא חשבנו על בטיחות (ולרגע לא חששנו) ולא על גודל תא המטען (המרווח ונח), אפילו רחוב המסגר ההומה והחם הרגיש כמו זיכרון רחוק. לא הרבה אחר כך מצאנו את עצמנו בדרך לביקור דאווין אצל הדודים בכפר ורדים, בדרך חזרה עצרנו לקנות בייגלה ופרחים, ובסוף קינחנו בארוחה קלילה וכייפית במסעדה האהובה עלינו במתחם יד חרוצים. החזרנו את האוטו בדמעות והבטחנו שעוד ניפגש. ממש ממש בקרוב.

לפרטים נוספים ולתיאום נסיעת מבחן – צרו קשר עם דודי מור, טל': 054-5204168 או באולם התצוגה –  המסגר 12, תל אביב, לדף הפייסבוק של "מיני קופר ישראל" – לחצו כאן

** הטבה מיוחדת לגולשי מרמלדה – איתורן בשווי 5600 ש"ח – בחינם!
** בימים אלו מחכה לכם מחיר סופר אטרקטיבי לכל דגמי מיני קופר


באמצע סיבוב דאווין. מיני קופר


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה