23 בינואר, 2008

באושר ובפוני

גם השמשון הגיבור הקטן שלכם שמתעקש לא להיפרד מהקסדה שצמחה לו על הראש, לא יוכל לסרב למספריים המיומנות ולאווירת האושר במספרת "פוני". למה למבוגרים לא שומרים תלתל למזכרת?

בשבילנו, ביקור במספרה הוא הפינוק האולטימטיבי: חופפים לנו בניחוח תותים וקצפת, עושים לנו קצת נעים בקרקפת, גוזרים, מיישרים, מסדרים ומייבשים והנה, יצאנו כמו חדשים. ילדים, משום מה, רואים בתספורת ניסיון מרתיע לגזום חלק יקר שאין להם שום כוונה להיפרד ממנו. אז הם נלחצים, ומתמרדים, ומי שלא פגש בערב החג ילד מייבב שרק חצי מקודקודו מסופר, לא יבין על מה מדובר.

ב"פוני" – מקום שהוא גם מספרה לילדים, גם חנות צעצועים וגם מקום לימי הולדת של תסרוקות – קשה מאד לומר "לא" למספריים. המקום מעוצב באופן כל כך מזמין, נעים וממתקי, עד שגם לאמא או אבא המלווים את שמשון הגיבור מתחשק פתאום להתיישב בכיסא שמעוצב כמכונית ולהסתפר, ולהסתפר, ולהסתפר.

 

 

ב"פוני" יש אינטרנט וצעצועים, שולחן יצירה ומשחקי טלוויזיה על מסך בעמדת התספורת, והמון מתנות, אביזרים, חולצות ומשחקים שאפשר לקנות. טלי ומיכל, שמנהלות את המקום, ויוסי – שמתמחה בעיצוב התסרוקות הצעירות ביותר בעיר, מעניקים לכל מסתפר/ת תעודה מקסימה שאליה מוצמד תלתל למזכרת, וצעצוע קטן במתנה. אז בפעם הבאה שתחפשו את הילד הפרטי שלכם ותגלו שהוא מתחבא מאחורי הפוני של עצמו, קחו בחשבון שביקור אחד במספרה הכי ילדותית בתל אביב יהפוך אותו ל-fan, במלוא מובן המילה.

פוני – 40 ש"ח, תספורת ילדים – 65-100 ש"ח, נוער – 75-120 ש"ח, גבר – 75 ש"ח, אישה – 120-200 ש"ח
לפרטים נוספים – "פוני – מספרה, צעצועים וכל מיני", הנרייטה סולד 25, תל אביב, טל': 03-6915114, פתוח בין 10:00-20:00, בשישי עד 15:00 (רצוי לקבוע תור), poni-shop@bezeqint.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה