12 ביולי, 2011

אתם יושבים?

גלריית Items מציעה רפרודוקציות של כסאות ורהיטים מפורסמים במחירים שאפשר לעמוד בהם

כבר כמה זמן שאנחנו חוששים לארח יותר משני אנשים לארוחת ערב. וזה לא שאין לנו מספיק נושאי שיחה או מתכונים לפשטידות. העניין הוא פשוט שאין לנו מספיק כיסאות. ממש ככה. ואם עד עכשיו הצלחנו להסוות את החוסר בדרכים מתוחכמות ("אני מעדיפה לאכול בעמידה"), יש לנו תחושה שבקרוב נצטרך לעשות צעד ממשי בנידון. אף אחד לא רוצה לגמור ברשימת "הלא מזמינים" הבינלאומית.

חבר (שנשאר לאכול על הספה) סיפר לנו שביפו הוקמה לא מזמן גלריה שמתמחה ברפרודוקציות של כסאות ורהיטים מפורסמים, וששווה לעשות סיבוב. כך התוודענו לגלריית Items, שלוחה של חנות רהיטי הרטרו Vintage Gallery ביפו. ואם בחנות-האם תוכלו למצוא רהיטי וינטג' משופצים שנולדו בשנות ה-30 ואילך, הרי שבגלריית הבת תוכלו להזמין אותם מראש. ונסביר: גלריית "אייטמס" פונה לכל מי שלא יכול להרשות לעצמו לרכוש פריטי וינטג', ולכן מציעה רפליקות במראה רטרו, בייצור מחודש ובמחיר של חצי משענת, יחסית לדבר האמיתי. כך למשל תוכלו להזמין כסאות Eames מכל הדגמים, ספות קפיטונאז' בניחוח של פעם, כורסאות ברצלונה או Ball Chairs מהסבנטיז, רהיטים בהשראת ג'ורג' נלסון או האנס וגנר ועוד ועוד.

אחת הקולקציות שתפסה אותנו, נעשתה כולה בהשראת קווי העיצוב הסקנדינביים משנות ה-50, עשויה עץ אגוז אמריקני עם גימורים מוקפדים ומציעה לדוגמא כסא "פקינג" קלאסי בעל גב נמוך ומעוגל, שתי משענות ידיים ומושב מעור אוכף. קנו לנו סט כזה, ותראו כמה שאנחנו יודעים להזמין.

כסאות בעיצובים מפורסמים (רפרודוקציה) – החל מ-490 ש"ח (לכסא איימס) עד 1,300 ש"ח
להשיג ב-ITEMS, עולי ציון 13, תל אביב, טל': 03-6811307

[PSGallery=709g064wmx]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה