25 ביולי, 2016

אשת פטיפור

שום דבר לא הכין אותנו למה שחיכה בתוך קופסה תמימה שחברים שלחו לנו מ-"שאולוב סיסטרס": 16 מיני-קינוחים מטריפי חושים וטעימים ברמה שלא מגיעה לנו. אחותי, את הכי הכי

לא ברור למה אומרים שאנחנו טיפוסים שקשה להפתיע. הנה, רק אתמול הגננת של הצהרונית הודיעה שלא תמשיך באוגוסט וסופר-דופר הופתענו. וזה עוד כלום לעומת הלסת שנפלה כשפתחנו בשישי קופסה מסקרנת מעוטרת סרט כחול ששלחו חברים והגיש לנו שליח חמוד שהכריז: "זה מהאחיות שאולוב!". מרוב תדהמה, התבלבלנו ופלטנו "סורי, לא מכירים. כנראה טעות…" וכמעט הפנינו אותו לדירה ממול. אבל לאחר בירור מעמיק של זהות השולחים הגאונים (ושל כל מה שהלך שם בפנים), כבר אין סיכוי לתפוס אותנו לא מוכנים בעניין הזה. נקסט.

הכירו את מירב שאולוב, אחות בכורה למיכל ומאיה. כולן בנותיה של חנה שאולוב, כוהנת-מטבח, מחלוצות מחברי ספרי הבישול העבריים (בראשם רב-המכר שהוציאה ב-74' "עוגות ועוגיות") ואישה שלא קופאת על שמריה באופן כללי. הכשרון של חנה עבר בבירור לבנותיה, שהרימו את כפפות התנור ביחד ולחוד, במיזמי קונדיטוריה ובישול שונים. אבל כיום, מירב היא העומדת מאחורי ומצדדי הוויטרינה המרהיבה של "שאולוב סיסטרס". כמי שתמיד אפתה ועשתה לביתה, החליטה לפני עשור לפרוש מעולם הפרסום בו עבדה, ולהתרכז בתחביב שתמיד הרגיע אותה: לחפש באינטרנט את מתכוני הקינוחים הכי מסובכים ולהתנסות בעצמה (לא מלחיץ בכלל, סיס). אחרי לימודי קונדיטוריה ב"תדמור", נסעה ב-2004 להתמקצע בתחום ב-Bellouet Conseil בפריז, ופיתחה קונספט מארזי פטיפורים קטנים ואלגנטים שאפשר גם לשלוח. לפני 4.5 שנים פתחה פטיסרי מקסים בתל אביב, משם היא מפיצה מנות מיניאטוריות יפהפיות ומדויקות לאירועים, לבתי עסק ולאנשים ברי מזל. זה אומר שאפשר לנשנש במקום כמעט 30 סוגי פטיפורים יפהפיים, או להזמין מראש עוגות קטנטנות (או גדולדולות) – כמו קרמבו שוקולד לבן ונוגט, ריבוע חלבה עם מקרון פיסטוק, טארטלט שוקולד לבן עם וניל וקונפי פטל, מוס בננה ואגוזי מלך; ועוד מיני-קינוחים מטריפים בגודל ביס או שניים, שמירב משכללת ומכינה יום-יום בעבודת יד של אמן, מהבצק ועד הטוויל האחרון. והכל טעים ברמה שאי אפשר להסביר במילים (ננסה כשנסיים את הטירמיסו).

יש כאן גם מאפי שמרים אלוהיים שיטיסו אתכם בשנייה לפריז, ואפילו מחלקת מלוחים מפוארת לטובת אלו שמתוק פחות מדבר אליהם (מי אתם?). אבל אם תלכו על העניין המרכזי – התכוננו למבול תגובות אחרי, בנוסח: "מה זה החלום הזה??". אה-הה! הפתעה!

 

מארזי פטיפורים – 52-397 ש"ח (משלוחים – החל מ-9 יח')
שאולוב סיסטרס – יד חרוצים 14, תל אביב, טל': 03.6390080, ראשון-חמישי – 09:00-17:00 (שישי בתיאום מראש). משלוחים בגוש דן (כולל הרצליה וראשל"צ). פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

ההייתן או חלמנו חלום? עוד יום רגיל בוויטרינה של אחיות שאולוב (צילום: דני לרנר)

ההייתן או חלמנו חלום? עוד יום רגיל בוויטרינה של אחיות שאולוב (צילום: דני לרנר)

 

 

הסגול הסגול הזה. פטיפורי גבינה מסקרפונה וקונפי קסיס

הסגול הסגול הזה. פטיפורי גבינה מסקרפונה וקונפי קסיס

 

 

כבר לקחתם את הכדורים שלכם היום? טארטלט'ס שוקולד חלב עם קרמל מלוח

כבר לקחתם את הכדורים שלכם היום? טארטלט'ס כדורוני שוקולד חלב עם קרמל מלוח

 

 

שאלוהים יעזור לכם עם זה. פטיפורי וניל, שוקולד לבן וקונפי טפל

שאלוהים יעזור לכם עם זה. פטיפורי וניל, שוקולד לבן וקונפי טפל

 

 

ביס מפריז. מאפי בוקר של "האחיות שאולוב"

ביס מפריז. מאפי בוקר של "האחיות שאולוב"

 

 

מי אתם האנשים שמעדיפים מלוח? מחלקת מאפים מלוחים באחיות שאולוב

מי אתם האנשים שמעדיפים מלוח? מחלקת מאפים מלוחים באחיות שאולוב

 

 

בקרוב אצליכם. קינוחים לאירועים

בקרוב אצליכם. קינוחים לאירועים

 

 

גן עדן שלום, במה אוכל לעזור? שאולוב סיסטרס (צילום: רותי רודנר)

אז ככה הרגישו עמי ותמי. שאולוב סיסטרס (צילום: רותי רודנר)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה