01 בינואר, 2015

אשר מתחילה לה היום

איך אתם מתכוונים להעביר את הסופ"ש הראשון של 2015? הנה למשל התוכניות שלנו: קצת לקפוא בים, הרבה קרמבו, סרט טוב ומכירה מגניבה. הצטרפו חופשי

בוקר טוב 2015!
אופס, חזק מדי? סליחה. מי שמשחק אותה הפוך מליל אמש, מוזמן להמשיך לנמנם על המקלדת. אבל אם רק חיכיתם לקום, לפתוח דף נקי בקלנדר ולהתחיל את כל העסק מחדש – אנחנו אתכם.
אז תגידו, מה נעשה היום?

איך ראוי לפתוח שנה נוספת של פיהוקים בפקקים / פקשושים מול הגננת/ התמכרות לסדרות טראש / שיחות וואטסאפ מנג'סות / זלילה לילית מול הפייסבוק / או כל הובי שירמז על 365 הימים הבאים? ממממ, קשה לבחור.

אולי נחליט שהיום חותכים מוקדם, אוספים את הילדים בהפתעה ונוסעים לזלול קרמבו מול ים קפוא? הם לא ישכחו את זה. אפשר ללכת לסרט בהצגה ראשונה (ולשם שינוי לא להירדם כבר בקרדיטים). אפשר להקדיש את הסופ"ש למחיקת תמונות מחרידות ואנשי קשר לא מזוהים מהנייד (שיט, מי זה "ץ"?). אפשר.

אנחנו בכל אופן מתכוונים לעשות קצת מכל דבר, ואז לנחות בשבת הראשונה של השנה אצל חברים חדשים שהכרנו, ובעלי המקום הכי מזמין בתל אביב: בסטודיו "הרצל 140" שהקימו ליאת איתן, ג'ואנה ג'ונס ודן וויך – תתקיים מחרתיים מכירה ל-2 מותגים מגניבים שחברו יחד בזכות שלושת ההרצלים החמודים. ליאת, ג'ואנה ודן, שחלקו חלל קטן עוד בזמן לימודיהם במח' לאמנות רב-תחומית בשנקר, התפזרו מאז לכיווני עשייה שונים (מעיצוב גרפי, דרך עיצוב תלבושות ותפאורה, ועד ארט וקריאייטיב לחוות רונית). לפני חצי שנה, החליטו לאחד כוחות ולהקים סטודיו חדש בהרצל (ובו גלריה גדולה, סדנת עבודה וגינת ירק אמיתית – עם קייל והכל), שם ייזמו שת"פים בין אמנים וחברים, יארחו תערוכות של יוצרים במגוון מדיומים, ובגדול – יעשו לכולם רק טוב. האירוע בשבת מחבר למשל בין מותג הבגדים העכשוויים והנינוחים שמעוטרים בנקודותיים – Woke Up Like This (זוכרים מכאן?); ובין לייבל התכשיטים הסקסי Born From Rock, של האמנית והצורפת גילי ברנע, האמן מעיין אליקים וחוקרת האופנה בוגרת פארסונס – נירה שלימוביץ', שעושים יחד עגילים, צמידים, שרשראות, וקופסאות מיוחדות מחומרים עדכניים, אבנים יפהפיות ובמחירים שפויים. כבר מתאים לנו.

הלכנו למדוד ולענוד, לעשות קצת מינגלינג ולזלול להם תותים.

2015, באת לנו טוב.

מכירה משותפת בסטודיו "הרצל 140" – בגדים של W-U-L-T: מ-100 ש"ח ועד 600 ש"ח (גם מפה); תכשיטים של BFR: מ-300 ש"ח ועד 900 ש"ח.
הרצל 140, ת"א, שבת הקרובה (3.1), 12:00-22:00. לפרטים ואירועים עתידיים בסטודיו – טל': 050.7500895 (ליאת)

 

עושה לי עיניים. בגדים של WULT, ותכשיטים של BFR במכירה בהרצל 140 (צילום: דפי הגאי)




הרצל אמר: הכל מהמם. תכשיטים של BFR על בגדים של WULT (צילום: דפי הגאי)



 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה