19 באוגוסט, 2013

ארגז החול בקונטרול

ערכת חזרה טובה לגן של WOWMOM עוזרת להתגבר על רגעי הפרידה ולעבור את משבר היום הראשון בקלי קלות, לפחות עבור הילד. טישו מישו?

אם אתם מתעוררים בלילה שטופי זיעה, והמזגן שלכם בכל זאת עובד כמו שצריך – כנראה שגם לכם יש בבית ילד שיתחיל בשבוע הבא ללכת לגן. השאלה 'מי לחוץ יותר – אנחנו או הוא' עתיקה בערך כמו תחרות הצוּמי בין הביצה לתרנגולת, ובכל זאת ברור שכולנו, קטנים וגדולים כאחד, היינו שמחים להיות כבר אחרי החגים, אחרי ההתחלות, אחרי הפרידות ובעיצומה של שיגרה מבורכת. אבא אחד סיפר לנו השבוע שההסבר האמיתי מאחורי "נס חנוכה" הוא שלא חשוב מה יקרה עד אז – בחג הסופגניות כל הילדים מסתגלים יפה-יפה למסגרת החדשה (בעוד אנחנו, שכח לציין, נשארים עם צלקות הוריות חשוכות מרפא).

נשות המותג המוצלח WOWMOM, שכבר זכה כאן להערכה חמה מצד כל הורי המערכת, פיתחו השנה במיוחד עבור אנשים כמונו וכמוכם את "בחזרה לגן – מדריך להורים שרוצים להיפרד יפה". מדובר בערכה הכוללת "5 שלבים, 5 משחקים והמון אהבה" ומלמדת את הקטנים (ועל הדרך, גם את הגדולים) להתמודד טוב עם מעברים, ולראות בהם אתגרים והזדמנויות לצמיחה.

אשת התקשורת גלית שרף זיתוני ושותפתה טלי קפלן, שמתמחה בהוראת אמנות לילדים עם לקויי תקשורת, חברו הפעם לאלה שלומקוביץ, מנחת הורים וצוותים חינוכיים, ויחד פיתחו את הערכה המבוססת על המשולש "שליטה / משמעות / חוויה" שמסייעת לילד, באמצעות משחקים ייעודיים, להתמודד עם חמשת השלבים המשמעותיים:  לפני הגן; היום והשבוע הראשון בגן; רגעי משבר; שמירת שגרה; והעברת אחריות. כל שלב מלווה בסרטוני וידאו, הסברים מפורטים, דוגמאות ומשחקים מקסימים להורדה בכל רגע שתרצו כמו "צפרדיאלה הולכת לגן", "יואב דג-זהב", "הפתקים הסודיים שלי", "שלום שלום" ועוד. מי שירכוש את הערכה יוכל גם להתייעץ אישית עם הצוות המפתח באמצעות הקבוצה בפייסבוק על כל משבר בזוגיות עם הילד. לא נותר לנו אלא לתת לכם את הקישור למדריך, ללחוש באוזניכם שיהיה בסדר ולהציע סוכרייה על מקל וטישו. לכם, כמובן. לילד אנחנו ממש לא דואגים.

ערכת "המדריך לחזרה טובה לגן" – 197 ש"ח (כולל 5 משחקים להורדה למחשב).
להשיג בחנות של WOWMOM (לאחר הרכישה תקבלו שם משתמש וסיסמא פתוחים עבורכם בכל עת להורדת הערכה).

לפרטים נוספים – עמוד הפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה