09 בפברואר, 2012

אנחנו כאן עורכים לרגע

שירות אינטרנטי ואפליקצייה חינמית חדשה מאפשרת לכם להוציא פנינים מקטעי הוידאו שקבורים לכם באייפון

הציצו רגע בספריית הוידאו שקבורה לכם בנייד, ותענו עם היד על הלב: כמה פעמים באמת ראיתם את הסרטון של הילד שר במושב האחורי באוטו שירי "אבא של שבת"? את המשפחה עושה על האש בסחנה? או כמובן – קלאסיקה – את החתול שלכם מתעפץ על הספה? אפס צפיות? אתם לא לבד. במקום לרוקן את האלבום, כי מי יודע מתי תצטרכו לראות שוב את הקטע מההופעה של שלום חנוך שלא שומעים בו כלום – למה שלא תנסו להעביר אותו לידיים הנאמנות של Magisto, תוכנת עריכה אוטומטית חדשה ומגניבה? שימו לב לזה:

חברה ישראלית צעירה, וכבר עטורת שבחים ופרסים בינלאומיים, פיתחה שירות אינטרנטי חינמי וחכם, ולאחרונה גם אפליקציית אייפון (שגברה על 100 אחרות וזכתה בתואר "אפליקציית המובייל של תערוכת CES" בלאס וגאס) המאפשרים לערוך תוך שניה את קטעי הוידאו שלכם, מבלי שתצטרכו לעשות דבר. איך זה עובד? הצוות החרוץ של מג'יסטו פיתח טכנולוגיית בינה מלאכותית, שסורקת את הסרטונים, מנתחת ומבינה איפה האקשן האמיתי קורה (סבתא נבהלת, הילד צוחק, כאלה), ואז לוקחת את הקטעים הכי טובים ויוצרת מהם קליפ קצר, מהודק ומהנה. כל מה שתדרשו לעשות אם כן זה רק לסמן את הסרטים שתרצו לערוך (או לצלם חדשים ישירות מהאפליקציה), לבחור שיר מרשימת סאונדטרקים מוצעת (או לבחור מהספרייה הפרטית שלכם), לתת שם לוידאו – וזהו. בתוך דקות תודיע לכם האפליקציה כשהפיצ'ר שלכם מוכן לצפייה (ולהעברה הלאה לדודה כמובן). בהמשך מבטיחים במג'יסטו, יתווספו עוד אפשרויות ליצירת סרטים ארוכים, ואף גרסה לשאר הסמארטפונים. עובדים על זה.

הורדנו מיד בחיני חינם, בחרנו פנינה משעממת במיוחד (הבנזוג דופק שנ"צ בסלון), הצמדנו להיט של פיפיטי סנט, ו-וואלה – תוך שניה קיבלנו משהו שאי אפשר להפסיק לצפות בו ולהשתין בכל פעם מחדש. מישהו יודע אם המועמדים לאוסקר על "הסרטון הזר הקצר" כבר הוכרזו?


שירות עריכת וידאו אוטומטי – ללא תשלום

להורדת האפליקציה החינמית (בינתיים רק למכשירי אייפון) חפשו באפסטור Magisto; לפרטים נוספים ולשירות האינטרנטי – היכנסו לאתר מג'יסטו, או צפו כאן בסרטון ההדגמה:

[youtube OTwJI0f8c1s]

 

 

שתי שניות ויש לכם פיצ'ר. הלוגו של אפליקציית Magisto

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה