04 בספטמבר, 2016

אנדר קאבר

אירוע ייחודי וחד פעמי המוקדש לעבודות קווילטים שעוד לא ראיתם, יעשה לכם נעים מהעיניים ועד הבהונות. כך תיכנסו בבת אחת לאווירת "סתיו, אתה כבר פה?"

זהו. אחרי שסופסוף איפסנו את כולם במסגרות וקיבלנו חזרה את השליטה על המקדש שלנו, הגיע הזמן להרים רגליים ולהתחיל לטפס על הקירות בעצמנו. במילים אחרות: הבית נראה כמו אחרי מתקפת נחיל לגו, ששולב עם הכוחות המיוחדים לשיבוץ דובונים ומילקי בנבכי השטיח, ונדרש דחוף לשדרוג / פינוי-בינוי. המוקדם מביניהם.

את הצעד הראשון בנושא (חכו, זו רק ההתחלה) אנחנו מתכוונים לעשות באירוע חד-פעמי, יחיד ומהמם מסוגו, שיתקיים בחמישי הקרוב בבית המידות בתל אביב, שם יוצגו לראווה עבודות קווילט היסטריות של אמנית הטקסטיל זיוה בוסיבא, שעושות חשק לרפד איתן את המיטות והבית מקיר לקיר. זיוה שמגיעה בכלל מתחום אחר, אבל תמיד אהבה וידעה לתפור, לסרוג, לרקום וליצור באלו הידיים, נסעה עם משפחתה בשנות ה-90 לתקופת שבתון לאריזונה ארה"ב. שם הכירה מאסטרית קווילטים מקצועית, וממנה למדה את רזי הטכניקה המסורתית, במשך שנה שלמה. מאז, ומכל נקודה בעולם אליה היא מגיעה – אוספת זיוה בדי כותנה מרהיבים וייחודיים, עם הדפסים שמדליקים בה את ניצוץ היצירתיות. אותם היא חותכת לאחר מכן בדייקנות ובתנועות של רב אומן בסטודיו בביתה, מחלקת לקבוצות על פי צבע, צורה או דוגמא, ואז מתיישבת מאחורי מכונת התפירה להתחיל עוד יצירה מופשטת ותלת שכבתית (!) שאין לדעת לאן תוביל אותה. חלקן הופכות להיות לבסוף כיסוי מיטה חמים ויפהפה, חלקן יכולות לשמש מרבד נעים או שמיכונת לקטנטנים, וכולן ראויות להיתלות על הקיר כפיס אוף ארט ענקי וייחודי שכיף לתת לעיניים ללכת בתוכו לאיבוד.

כיוון שהכנת כל יצירה אורכת בין 3 חודשים לחצי שנה (!) ומורכבת רק מהחומרים השמורים בספריית הבדים הענקית שאספה (גדולה יותר מכמות הספרים שיש לכם בבית, בדוק), זיוה מספרת שאף קווילט לא חוזר על עצמו ותמיד יראה שונה מהבא אחריו. אחרי תערוכה בבית האמנים בב"ש, תוכלו כאמור לתפוס השבוע ולערב אחד בלבד עבודות נבחרות חדשות מ-5 השנים האחרונות, ולהתחיל לגלגל על הלשון ובבית את המילה הכי סתווית שאפשר – שכבות.

אירוע "בד בבד" – חמישי, 8.9.16, 20:00, בית המידות, לילינבלום 23, תל אביב.
פרטים נוספים בעמוד האירוע בפייסבוק או במייל zivaboussiba@gmail.com

 

 

עבודת יד מרהיבה. קווילטים של זיוה בוסיבא

עבודת יד מרהיבה. קווילטים של זיוה בוסיבא

 

 

כל פיס אחד יחיד ומיוחד. זיוה בוסיבא, קווילטית מקצועית

כל פיס אחד יחיד ומיוחד. זיוה בוסיבא, קווילטית מקצועית

 

 

לא חוזר על עצמו לעולם. עבודות קווילט של זיוה בוסיבא

לא חוזר על עצמו לעולם. עבודות קווילט של זיוה בוסיבא

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה