26 ביוני, 2014

אל תעבירו לנו שיחות

קבלו את הפרק החדש בסדרת הלהיט גילטי פלז'ר, והפעם: 3 דברים שאנחנו מתנחמים (ומתמחים) בהם במקום לעבוד. תגידו לנו כשהמנכ"לית עוברת

תזכירו לנו רגע, מה אתם עושים במקום לעבוד? מה מעביר לכם דקות מתות שבהן הפיד בפייסבוק לא מתעדכן? איך אתם שומרים על קשב וריכוז עד שש (רוצה לומר עד 12:00)? למקרה שחסרות לכם לשוניות חדשות לפתוח ליד המיילים – תנו לגלריית המומחים שלנו להציע עוד 3 פתרונות מהירים, מביכים ומצילי חיים. קבלו פרק חדש ונמוך במיוחד בסדרת הגילטי פלז'רז שלנו, הפעם עם משהו לשחק בו, משהו לצפות וכמובן משהו לנשנש – שלא יימאס לכם ממנו לעולמים. אף מילה למנכ"לית:

#1 מה לשחק
הכירו את האפליקצייה החינמית שהרסה לנו את החיים: QUIZ UP הוא משחק טריוויה עולמי וממכר יותר מקנדי קראש ואנגרי בירדס ביחד, שבוחן אותנו ב-7 שאלות על נושאים שחשבנו שאנחנו ספץ בהם, ואבוי כמה טעינו. יש מעל 500 נושאי חידונים שקשה לבחור מאיפה להתחיל – ידע כללי, סרטי דיסני, היסטוריה, כל תוכניות הטלויזיה בעולם (אין עלינו ב-"חברים"), לוגואים, ספורט, הארי פוטר, צעצועים, מריל סטריפ, מה שתרצו. אחרי שתבחרו נושא "תדוג" לכם האפליקציה יריב ראוי ממאגר האנשים העולמי שמחובר כעת למשחק ואז תמדוד במקביל את הזמן שלוקח לשניכם לענות. בליווי מוזיקה מלחיצה למדי תצטרכו גם לענות נכון וגם לפני היריב המתחרה. הזמן שאוזל ויצר התחרותיות הופכים את המשחק למלחיץ ומרגש יותר מהחתונה שלכם. בדרך אוגרים ניקוד, תארים חמודים, מצ'וטטים עם אנשים מכל העולם (או עם חבריכם שכבר הורידו את הלהיט הזה), ואפילו אפשר לראות מי אלוף האלופים בכל נושא ולקרוא עליו מיד תיגר. דחו את ישיבת הבוקר, הירשמו לאפליקציה (דרך המייל או הפייסבוק), ואז בקשו מהחבר'ה במשרד לחפש אתכם ולהזמין אתכם לחידון בלייב כדי שתיווכחו סופית: מי מכיר טוב יותר את גוף האדם, שירי אירוויזיון, מלחמת הכוכבים, או כל נושא טריוויה שאי פעם תיכננתם להיבחן עליו במקבילית המוחות. אין סיכוי לחזור לעבוד.

 

משחק טריוויה עולמי QUIZ UP (באנגלית) – חינם להורדה למכשירי אנדרויד או אייפון

 

#2 מה לנשנש

הבן-דוד הבריטי של פסק זמן. חטיף TIME OUT

מר קיוסקאי הממזר, קלטנו אותך. לא סתם אתה מושך זמן בחישוב העודף ולא בכדי ריפדת את אזור הקופה בממתק החדש מלונדון שאין סיכוי להתעלם ממנו. אתה מכיר אותנו טוב מדי. TIME OUT, הוא חטיף נוסף מבית "קדבורי", שאוהב אותנו כל-כך שטרח והמציא אצבע שוקולד המכילה שכבות וופל פריכות שביניהן קציפת שוקולד חלב אוורירית וקראנצ'ית, המצופה ב- ניחשתם נכון – עוד שכבת שוקולד. ואם זה לא מספיק – יש אפילו שתי אצבעות מזה בכל חבילה. אלוהים, אתה לא פייר. בקיצור דמיינו מה קורה כשכיף-כף בולע מקופלת והתענגו לאט לאט על כל פירור. יאללה, הלכנו להביא עוד אחד, תתחילו את הישיבה בלעדינו.

חטיף טיים-אאוט – 8 ש"ח (שתי אצבעות, 60 גר')

 

#3 מה לראות

[youtube ZOCUg589b5M]

כמעט בלי ששמנו לב, צמחה לנו מתחת ליוטיוב שכבת סטנדאפיסטים צעירים, בועטים, כועסים, חתרנים, ובעיקר מצחיקים בטירוף – שמעלים את המופעים האלטרנטיביים שלהם לרשת, כדי שכולנו נוכל ליהנות. יש למשל את ערבי הסטנדאפ של תום יער, או את חבורת "כל מה שמצחיק בעולם", עם הופעות של ניב מג'ר, אריאל וייסמן, ליאור אמסטרדמסקי ועוד שמות שכדאי לשנן. יש את תם אהרון וגלית חוגי שחיברו את המילון הקורע לסכסוך המזרחי-אשכנזי ולא פוחדים לפתוח את הנושא על הבמה, או קארין כהן החמודה שעושה לבדיחות קרש מה שאורי גלר עושה לכפיות, וכולם יהיו בקרוב הלואי סי.קיי הישראלי. הימור שלנו. תתחילו למשל בלהכיר את גלית חוגי, המשיכו עם זרם התודעה שמציע לכם יוטיוב – ותראו איך הופס! כבר 18:00. קטעים אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה