21 בפברואר, 2016

איפה אתם נמצאים?

מגזין המסעות "אתה נמצא כאן" שבר את הדסטארט תוך יומיים והפך להיות כתב העת הכי מדובר שלא נמצא על המדפים. חייבים להיות שם

כבר יצא לכם לתמוך בפרויקט כלשהוא באתר מימון-המונים? בערך הדבר הכי קרוב ללהיות דונלד טראמפ. אין כמו להרגיש פטרון לרגע, לחדד את חושי העסקים הרופפים שלנו ולקחת חסות על מיזם שבטוח יצליח (ואם לא – לא שילמנו. הכי WIN-WIN). למי שלא יצא, הנה הזדמנות פז להיות חלק ממיזם, שהאמת? כבר לא מחכה לשום תמיכה, ובכל זאת לא תראו על המדף עד שלא תזמינו אחד. אותו ריגוש, מינוס הריסק.
 
הכירו את כתב העת שחרך את הד-סטארט והגיע לגיוס מלא תוך יומיים (!) ומאז רק ממשיך לשבור שיאי מימון – "אתה נמצא כאן 2": פרויקט כתיבה, איור וצילום יפהפה בנושא מסעות, שערכו יובל סער (מהמגזין האינטרנטי לעיצוב ותרבות חזותית "פורטפוליו"), וגיא חג'ג' (מבלוג המוזיקה המשובח "עונג שבת"). לאחר 11 שנות פעילות תרבותית ביחד ולחוד, החליטו יובל וגיא להוציא לפני שנה מגזין תיירותי מעוצב לעילא וחד-פעמי. להפתעתם, הפרויקט עשה לו באזז, מומן במלואו מיד והודפס לבסוף ב-2,500 עותקים (פי 5 מהמתוכנן). לאור התגובות, החליטו העורכים לפתוח במסורת שנתית, והשיקו לפני שבועיים את הגיליון השני, רק שהפעם במקום ביעד – עוסק המגזין בדרך לשם.
 
יש סיפורי דרך בדיוניים ואמיתיים, יומני מסע מצולמים, קטעי זיכרונות וטקסטים משובחים על יציאה אל מחוזות זרים, והמון עבודות אמנות מענגות. כולם מאת כותבים ואמנים מוערכים, מוכרים או חדשים, כמו אסף סעדון, דייב אגרס, גארי הותם (בתרגום דרור בורשטיין), שרון קנטור, אברהם קורנפלד, איציק רנרט, ירון שין (Jewboy), קובי אדרי, תמר דברת והרבה אחרים.
 
כיוון שכל גיליון מודפס לפי דרישה, אם תרצו לשים יד על עותק אספנים משלכם – תוכלו לעשות זאת באתר הדסטארט בלבד (ורק עד סוף החודש) ויש לכם אפילו סיכוי לתפוס אחד מהגיליונות "אתה נמצא כאן" הראשון והנדיר. צאו לדרך.

כתב העת המודפס "אתה נמצא כאן 2" – החל מ-22 ש"ח לגיליון (120 עמ', כריכה רכה)
להצצה במגזין ולהזמנה – רק עד 29.2.16, באתר Headstart. לסרטון המייקינג אוף – לחצו כאן. עוד פרטים ב"פורטפוליו", ו"עונג שבת".

 

נגע בשמיים. מתוך "אתה נמצא כאן 2" (איור: אלירן הרוש)

 

 

אנשים טובים באמצע הדרך. מתוך הגיליון השני (למעלה: עבודה של אברהם קורנפלד, למטה: צילום של רן בן עזרא)

אנשים טובים באמצע הדרך. למעלה: עבודה של אברהם קורנפלד, למטה: צילום של רן בן עזרא

 

 

חייבים להיות שם. למעלה: איור של אלעד אלחרר, למטה: מורן יוגב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה