08 בספטמבר, 2016

אין סליחה ואין כפרה

SORRY, מותג האופנה החדש והחתיכי לנשים ולגברים של המעצבת דניאל ויינברג, מציע סט מדויק של דגמים מינימליסטים, יפים ומגניבים

רגע לפני שחג הסליחות מתרגש עלינו לטובה – רצינו להציע לכל מי שפגע בנו פשרה – במקום לזרוק עלינו איזה מייל "סליחה" סטנדרטי, אנחנו נלך השנה על חולצה שווה שווה מהקולקציה החדשה של המותג הדנדש – SORRY. אתם יודעים מה המידה שלנו (שתיים שלוש מידות מעל מה שזכרתם).

ובכן, מאחורי המותג הקולי הזה עומדת בגאווה דניאל ויינברג הסופר-דופר-מוכשרת, שאנחנו עוקבים אחריה עוד מהימים שסיימה מסלול איור במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, בשלהי 2009. מאז הספיקה לעצב אינסוף כרזות והזמנות מרהיבות לאירועים מחיי הלילה ופסטיבלים תרבותיים (כולל הפוסטר לסרט "פרינסס שואו" המדובר והיפהפה), מיתגה להקות מחו"ל, לייבלים נחשקים מקומיים וגם לוגואים לחברות הכי גדולות (WIX, גוגל ועוד). ובכל זאת, בבטן, תמיד דגדג חלום לעצב משהו מנבכי נפשה, שתהיה חתומה עליו מההתחלה ועד הסוף. ובכן, בשנה החולפת ובעקבות פרויקט איורים אישי בשחור-לבן שיצרה בחשבון האינסטגרם שלה, החלה לקבל תגובות כמו "חייבת קעקוע כזה!" או "אולי נעשה מזה חולצות?". האהדה והתמיכה נתנו לדניאל מספיק אומץ כדי להחליט להפסיק להתנצל ולהקים מותג בגדים בעיצובה, עד הפרט הכי קטן. כעבור שנה של עבודה עם מעצבת אופנה מבית "יוסף" שלימדה אותה על גזרות, בדים ותפירה, פיתחה דניאל דגמים של חולצות חתיכיות במיוחד לגברים ולנשים, כולן מיוצרות כאן מ-100% כותנה נעימה ועם הדפסי משי בשחור או לבן ובעבודת יד, של ביטויים וצורות סימבוליות עבורה כמו צדפות, משולש ענקי, קוצי קקטוסים, אדרת דג (הכי "שנהיה לראש ולא לזנב" סטייל) וכמובן, עם לוגו המותג – המילה SORRY מחוקה בקו עבה.

דניאל מספרת שבקרוב יתווספו עוד גזרות והדפסים, בגדי חורף ואולי גם תוספות כמו כובעים ותיקים. וכולם באותה צבעוניות מונוכרומטית שאהובה עליה ובשפה דואלית מצטערת-לא מצטערת. דבר אחד בטוח – כך תזהו אותנו בגשר הגדול בחג. סורי, אנחנו אמרנו קודם!

קולקציית Sorry Design – חולצות טי (M-XXL) / ללא שרוולים (S-L) – 200 ש"ח
להשיג בחנות האונליין. פרטים נוספים בפייסבוק, באינסטגרם ובאתר Sorry Design

 

 

אף פעם לא מאוחר מדי לא להתנצל. SORRY (צילומים: רון קדמי)

אף פעם לא מאוחר מדי לא להתנצל. SORRY (צילומים: רון קדמי)

 

 

זכותכן המלאה. SORRY, קיץ 2016

זכותכן המלאה. SORRY, קיץ 2016

 

 

כי לא להתנצל זה הכי סקסי. SORRY 2016

כי לא להתנצל זה הכי סקסי. SORRY בעיצוב דניאל ויינברג

 

 

מוכנים לערב כיפור. קולקציית נשים וגברים של SORRY

מוכנים לערב כיפור. קולקציית נשים וגברים של SORRY

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה