04 בספטמבר, 2018

אילון, מאסק!

סדרת בשמים שיצר המותג המקומי SPRING עם מעצבת הבישום הצרפתייה עמנואל ריווה, השאיר אותנו מרחפים בעננת אמבר וסנדלווד. זה מה שאנחנו לובשים לראש השנה, סה טו

אנחנו לא יודעים מתי בדיוק תויגו בשמים כמתנה לגיטימית לחגים (כבר עדיף לקחת אחריות על הגפילטע); אבל נראה שמדובר בחיבור שורשי יותר מיום כיפור = חג הפאנצ'ריות, או פסח = חג לאחראי יעדים בסיליט באנג. הרי אין באמת דרך לקלוע בול בבושם. מה שמריח לאחד כנקטר אלוהי מתוק ועדין, מתקבל על האחר כמעלית שהורידו בה את הפח ממש לפני שניה.
 
ובכן, סדרה חדשה של בשמי בוטיק נעימים, יוניסקסים ומעניינים, שעברה בהצלחה את קבוצת המיקוד החריפה במשרדינו, הוכיחה שבמקרה הזה – לא רק שלגיטימי להגיש כל אחד מהם כשי לכל ברייה, אלא אף ניתן לעשות זאת בעיניים עצומות ונחיריים פתוחים לרווחה.
 
לאחר שיתופי פעולה עם אנה זק או עדן שוורץ, בית הבישום המקומי SPRING פנה לאחרונה אל עמנואל ריווה (Emmanuelle Rivat), מעצבת בשמים שמתגוררת בעיר גראס שבצרפת, בוגרת ISIPCA ("איזיפקה"), בית ספר יוקרתי ועטור שבחים לבישום, שיצרה עבורם 4 ניחוחות חדשים, שתואמים את המומחיות שלה בריחות צרפתיים-קלאסיים ומנעד גוונים אוריינטאליים-אקזוטיים.
 
יש למשל את Bois Delice העצי והמתקתק, שמזכיר פירות עסיסיים, כמו תאנה, תפוז או ברגמוט, ובבסיסו – ניחוחות עצים בהירים ולא מכבידים. Safran De La Mancha, הוא בושם מחווה לספרד ולתווים מזרחיים, שישאיר אתכם עם ריחות פיקנטיים של זעפרן הודי, אמבר, סיגליות ויסמין סמבק – פרח לבן ולא קונבנציונאלי. יש גם את Oud Renaissance שמציע עומק מתוק של רחת לוקום עם פולי טונקה, אבל במהירות תיחשפו לניחוחות של עץ ה-אוד, שנחשב ליוקרתי ביותר, בעל ריחות חזקים ומפתים, אך בשילוב מפתיע ומודרני של עץ בלסאם קנדי. לבסוף – מגיע הניחוח הכי פתייני, Medellin Tolu, שמכיל אקרודים טרופיים של תפוז מר ודובדבן אקזוטי על בסיס סנדלווד.
 
ואם כל זה נשמע לכם חושני מדי להעניק לדודה מדרגה שניה של אבא – אפשר תמיד ללכת על הנרות, הסבונים או מפיצי הריח המשלימים, שיכניסו לבית ניחוחות של "זהירות, הבוקר היתה פה מנקה (ויש לה כנראה בושם חדש מושלם!)".
 
סדרת בשמי Spring Collection PRIVÉE החדשה – סט 4 דוגמיות – 47 ש"ח, או בושם 100 מ"ל – 349 ש"ח
להשיג באתר Spring Private, בחנויות בוטיק ברחבי הארץ, וברשת APRIL. לבירור חנות קרובה אליכם, טל': 09.8999981. פרטים נוספים באתר Spring Perfume House

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה